کد خبر : 2073247 | 08 مهر 1403 ساعت 22:08 | 10.9K بازدید | 17 دیدگاه

لیگ برتر تأیید کرد: اخراج برونو فرناندز درست بود!

لیگ برتر انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که اخراج برونو فرناندز در بازی مقابل تاتنهام صحیح بوده است.

لیگ برتر تأیید کرد: اخراج برونو فرناندز درست بود!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی منچستریونایتد مقابل تاتنهام، برونو فرناندز به‌دلیل بازی خطرناک و خطا روی جیمز مدیسون از زمین اخراج شد. در اواخر نیمه اول مدیسون در حال حمل توپ از نیمه زمین خودی بود که کاپیتان منچستریونایتد برای تکل زدن به سمت او رفت. در این حین، فرناندز سر خورد، اما پای خود را بالا آورد و به زانوی مدیسون ضربه زد.

کریس کاوانا، داور بازی، فرناندز را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد که مورد قبول پیتر بنکس، داور VAR، نیز قرار گرفت. فرناندز و هم‌تیمی‌هایش از این تصمیم خشمگین و دور کاوانا جمع شدند تا اعتراض کنند. در نهایت، کاپیتان منچستریونایتد زمین را ترک کرد و به تونل رفت، و تیمش با نتیجه ۳-۰ شکست خورد.

لیگ برتر انگلیس پس از اعتراضات به این تصمیم، دلیل اخراج او را اعلام کرد. آنها در بیانیه‌ای گفتند: «داور به دلیل خطای خطرناک فرناندز روی مدیسون، کارت قرمز نشان داد. تصمیم او کاملاً صحیح بود.»

2088285

طبق قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس، بازی خطرناک به این صورت تعریف می‌شود: «تکل یا حرکتی که امنیت یک بازیکن را به خطر بیندازد یا در آن از نیروی بیش از حد و خشونت زیاد استفاده شود، باید به‌عنوان بازی خطرناک تلقی شود. جریمه این نوع خطا کارت قرمز است و تصمیم داور درست بود.»

فرناندز و هم‌تیمی‌هایش از این تصمیم ناراضی بودند و بارها به داور اعتراض کردند، اما در نهایت، تصمیم داور توسط VAR تأیید و فرناندز از زمین اخراج شد.

دیدگاه‌ها