کد خبر : 2073240 | 08 مهر 1403 ساعت 21:53 | 31.3K بازدید | 14 دیدگاه

بازی با چادرملو قطعا در تختی

کمک مالی پرسپولیس برای بهره‌برداری از استادیوم جدید

علی جوادی، مدیر کل ورزش استان تهران، درخصوص شرایط میزبانی ورزشگاه تختی توضیحاتی ارائه کرد.

کمک مالی پرسپولیس برای بهره‌برداری از استادیوم جدید

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام سازمان لیگ مبنی بر میزبانی پرسپولیس از چادرملو در ورزشگاه تختی تهران مشخص شد شرایط برگزاری مسابقات در این ورزشگاه فراهم شده است. در همین رابطه علی جوادی، مدیر کل ورزش استان تهران، گفت: «خدا را شاکرم که مزد زحمات همکارانمان را در چند روز آینده خواهیم گرفت. هفته چهارم مسابقات لیگ برتر قول داده بودیم که هفته ششم در ورزشگاه تختی برگزار شود و همین اتفاق هم افتاد.»

وی تاکید کرد: «الان اعلام می‌کنم که شاید باز هم نواقصی در ورزشگاه تختی پیدا شود. آنها را به حساب کمبود زمان و اعتبارات بگذارید. وضعیت زمین ورزشگاه خیلی خوب است. اتاق‌های صداوسیما، وی ای آر، شورای تأمین، رختکن دو تیم و دیگر موارد آماده هستند.»

او با تشکر از باشگاه پرسپولیس افزود: «از باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم که در شروع کار کمک مالی انجام داد. شاید آن روزها کسی مطمئن بود که ورزشگاه تختی آماده شود ولی اعلام شد که قطعا بازی پرسپولیس و چادرملو در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. اتاق کنفرانس خبری آماده شده، ولی جایگاه خبرنگاران در حال انتقال است.»

ویدئو: 354512

جوادی وضعیت چمن ورزشگاه تختی را نیز مطلوب ارزیابی کرد: «چمن مجموعه ورزشی تختی به نحوی آماده شده که از این به بعد در فصل گرما جزو معدود زمین‌هایی است که چمن سبز خواهد داشت. ضمن اینکه قصد داریم بعد از برگزاری دو سه بازی پیش رو، در وقفه‌ای که به خاطر فیفادی خواهیم داشت، چمن را آماده فصل سردسیری کنیم.»

وی در خصوص تکمیل سکوهای این ورزشگاه گفت: «در بازدیدی که با حضور آقای دنیامالی انجام شد در این خصوص پیشنهادمان را اعلام کردیم که با استقبال وزیر محترم ورزش همراه شد. قرار شد طرح اولیه با برآورد اولیه ارائه شود تا سکوی دو طرفه داشته باشیم.»

مدیر کل ورزش استان تهران در این خصوص که "آیا برای استقرار دوربین صداوسیما در قسمت روبروی جایگاه ورزشگاه فکری شده یا خیر؟" پاسخ داد: «ما یک جایگاه برای استقرار دوربین در قسمت روبروی جایگاه ایجاد کرده‌ایم. با شورای ورزش صداوسیما مکاتبه کردیم و آقای هاشمی، تهیه‌کننده برنامه فوتبال برتر، به نمایندگی از آنها آمدند و بعد از بازدید محل استقرار دوربین‌ها را این عزیزان تعیین کردند و هر چه از ما خواستند را آماده کردیم.»

ورزشگاه تختی با میزبانی از بازی پرسپولیس – چادرملو که از ساعت 17 روز شنبه 14 مهر در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر برگزار خواهد شد، به طور رسمی وارد چرخه میزبانی از مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها