کد خبر : 2073224 | 08 مهر 1403 ساعت 20:59 | 4.2K بازدید | 5 دیدگاه

عجیب از والیبال ایران: فقط دو باشگاه حرفه‌ای داریم

سالن اختصاصی دو باشگاه والیبال ایران مجهز به فناوری ویدیوچک است.

عجیب از والیبال ایران: فقط دو باشگاه حرفه‌ای داریم

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت چندین سال از حضور ویدیو چک در والیبال، اما هنوز مسابقات لیگ برتر والیبال ایران از این فناوری به طور کامل محروم است و از شش بازی لیگ برتر والیبال ایران تنها دو بازی با حضور ویدیوچک برگزار خواهد شد.

قرار است روز چهارشنبه بنا بر اعلام فدراسیون والیبال دو بازی طبیعت اسلامشهر و مس رفسنجان و شهداب یزد و مهرگان نور با حضور ویدیوچک برگزار شود و چهار دیدار دیگر همچنان به روال قدیم و بدون بازبینی صحنه‌ها برگزار شود. از بین این دو ویدیو چک سیستم باشگاه شهداب یزد بسیار با کیفیت و پیشرفته است و بیست دوربین را شامل می‌شود.

نکته عجیب جایی است که حتی بازی پیکان تهران و صنعتگران امید که در تهران قرار است برگزار شود بدون ویدیو چک است، معمولاً مسابقات در تهران با استفاده از این فناوری دنبال می‌شد و مشخص نیست چرا سازمان لیگ سالن این مسابقه را بدون ویدیوچک برگزار می‌کند.

به هر حال درحالی‌که کشورهای صاحب والیبال و لیگ‌های معتبر هر سال برای آنکه عدالت بهتر اجرا شود رو به فناوری‌های روز دنیا می‌آورند و حتی از چشم شاهین و عقاب استفاده می‌کنند، در لیگ ما تنها دو بازی با ویدیوچک برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها