کد خبر : 2073218 | 08 مهر 1403 ساعت 21:00 | 10.2K بازدید | 21 دیدگاه

بازی با پرسپولیس بی‌نهایت جالب خواهد بود

مربی پاختاکور: می‌دانیم اورونوف چه ستاره‌ای است

کمال‌الدین تاجی‌اف، مربی پاختاکور، در مورد شرایط پرسپولیس در تقابل با تیم‌شان صحبت کرد.

مربی پاختاکور: می‌دانیم اورونوف چه ستاره‌ای است

به گزارش "ورزش سه"، کمال‌الدین تاجی‌اف، مربی تیم پاختاکور، در غیاب ماکسیم شاتسکیخ، سرمربی این تیم، که به‌علت بیماری به تهران سفر نکرده در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس حاضر شد.

تاجی‌اف ابتدا درباره تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است که توانسته نائب قهرمان آسیا بشود، بازیکنان نام‌آوری دارد و ما مطمئنیم که فردا بازی بی‌نهایت جالبی خواهیم داشت.

مربی تیم پاختاکور درباره دلیل عدم حضور سرمربی این تیم گفت: ایشان مریض بودند و کسالت داشتند و تشریف نیاوردند.

مربی پاختاکور درباره تقابل با اورونوف ستاره ازبک تیم پرسپولیس گفت: به خوبی او را می‌شناسم، چون که او برای کشور ما است و به خوبی می‌دانیم چه بازیکن و چه ستاره‌ای است و سعی‌مان را می‌کنیم. ببینیم که فردا چه پیش می‌آید.

کمال‌الدین یک نقطه ضعف و یک نقطه قوت تیم پرسپولیس را با توجه به آنالیز این تیم اینگونه بیان کرد: پرسپولیس تیم قوی‌ای است و سریع بازی می‌کند مخصوصا در حملات‌شان بسیار سریع و چابک عمل می‌کنند. اگر بخواهم چیز منفی بگویم، بعضی وقت‌ها برای حریف موقعیت‌های خالی ایجاد می‌کنند.

مربی پاختاکور درباره تضعیف نتایج این تیم به نسبت سال‌های قبل و برنامه‌‌شان برای صعود در ۸ تیم برتر لیگ آسیا گفت: هدف اصلی و تمرکز ما در حال حاضر صعود از مرحله گروهی است و سعی‌مان را خواهیم کرد تا ببینیم بعد از صعود از مرحله گروهی چه چیزی پیش می‌آید.

دیدگاه‌ها