کد خبر : 2073208 | 08 مهر 1403 ساعت 20:26 | 26K بازدید | 41 دیدگاه

نمی‌دانم چرا این سوالات را می‌پرسید؛

گاریدو: شاید فردا سروش در پست مهاجم بازی کند!

گاریدو می‌گوید کسب سه امتیاز بازی پاختاکور در تهران برای او از اهمیت بالایی برخوردار است.

گاریدو: شاید فردا سروش در پست مهاجم بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با پاختاکور در ابتدا گفت: فردا بازی خیلی مهمی داریم. به نظرم در حال حاضر لیگ نخبگان آسیا یک تورنمنت خیلی خیلی مهم در سراسر دنیاست و جام مهمی به شمار می‌آید‌. قطعا پرسپولیس همیشه تیمی بوده که برای بردن و به‌دست آوردن جام‌ها تلاش کرده است. یک بازی در زمین و شهر خودمان است و در خانه بازی می‌کنیم. قطعا می‌خواهیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. خیلی برایمان مهم است که فردا سه امتیاز را بگیریم و در مسیر درستی در این مسابقات باشیم. بنابراین بردن در این بازی خیلی مهم است تا در جدول وضعیت خوبی داشته باشیم.

گاریدو حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: می‌دانید مقابل تیم‌های خوبی بازی می‌کنیم. فکر می‌کنم باید در بهترین شرایط به میدان برویم. برای من همیشه قدم‌های اول خیلی مهم است و فردا هم اولین بازی ما در خانه است و باید به سه امتیاز برسیم.

ویدئو: 354504

گاریدو در پاسخ به این پرسش که در بازی فردا سورپرایزی در ترکیب تیم‌تان دارید؟ عنوان کرد: بله، شاید فردا سروش رفیعی به‌عنوان مهاجم بازی کند. ما همیشه سورپرایز داریم. سورپرایز در واقع سوال شما بود؛ سورپرایز بزرگی بود.

گاریدو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه؛ عملکرد شما در بازی‌های قبل تحسین هواداران را در پی داشته است. آیا فکر می‌کنید فردا هم تیم‌تان همان عملکرد را داشته باشد؟ گفت: ما همیشه برای بردن به میدان می‌رویم. ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و همیشه سخت تمرین می‌کنیم با این هدف که بازی‌ها را ببریم. در رقابت‌های مختلفی به میدان می‌رویم و همیشه هدف‌مان این است که ببریم. در واقع یک نمایش خوب راهی است که بازی‌ها را ببریم. بنابراین معمولا سعی می‌کنیم خوب بازی کنیم تا بازی را ببریم. حالا گاهی می‌بریم و گاهی نه. به نظرم تیم ما در مسیر درستی است. هر بازی متفاوت است، اما به نظرم بازیکنان من ثابت کرده‌اند که جنگجوهای خوبی هستند. همان‌طور که گفتم؛ اولین بازی ما در خانه خیلی مهم است، چون همیشه قدم اول مهم است. برای من مهم است ببریم و این آسان نخواهد بود. خیلی مهم است شما سختی‌های یک بازی را بشناسید و نهایت تلاش‌تان را بکنید. قطعا در طول بازی به مشکل هم می‌خورید. لیگ نخبگان یکی از بهترین مسابقات در تمام دنیا است و برای همه ما مهم است که در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم و حضور خوب ما به این بستگی دارد که قدم اول را خوب برداریم.

2088213

سرمربی پرسپولیس ضمن اعلام این خبر که امید عالیشاه و مرتضی پورعلی گنجی را به‌دلیل مصدومیت در بازی فردا در اختیار نداریم، اضافه کرد: ما در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم و یک اسکواد بزرگی در اختیار داریم و در هر پست سه بازیکن خیلی خوبی داریم. بازیکنانی که دیر اضافه شدند قطعا یک روندی را باید طی کنند تا به تیم برسند. ما تیمی داشتیم که آن را در پیش فصل به طور کامل در اختیار داشتیم. بعد بازیکنان جدید اضافه شدند و قطعا کار می‌کنند که به شرایط بقیه بازیکنان برسند و تیمی هستیم که خیلی خوب کار می‌کنیم. این راحت نیست که شما به زودی به جایگاه خوبی برسید. نکته مهم این است که شما به این موضوع احترام بگذارید. این خیلی مهم است برای مربی تا از ۳۰ بازیکن استفاده کند. بازیکنان زیادی داریم و رقابت سختی بین آن‌ها وجود دارد. لیگ نخبگان برای ما جاه‌طلبی بزرگی است و همه اعضای تیم ما باید حتی در یک دقیقه حضور خود همه تلاش‌ خود را بکنند، چون یک دقیقه هم مهم است. دوست داریم که در ورزشگاه بزرگ‌تری بازی کنیم و از مسئولان این ورزشگاه که آن را آماده کردند، تشکر می‌کنیم.

2088214

گاریدو در پایان و در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه؛ قول می‌دهید که فردا سه امتیاز را کسب کنید، گفت: خیلی سعی کردم متوجه شوم که چرا این سوال را مطرح کردید. من مربی پرسپولیس هستم. فردا یک بازی خیلی مهم است و همه ما هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها