کد خبر : 2073197 | 08 مهر 1403 ساعت 19:10 | 29.7K بازدید | 31 دیدگاه

در آخرین تمرین قرمزها چه گذشت؟

فریادهای مرد مراکشی در سکوت کمپ پرسپولیس!

پرسپولیس با حال و هوای فوق‌العاده و روحیه‌ای بالا آماده مصاف با پاختاکور ازبکستان شد.

فریادهای مرد مراکشی در سکوت کمپ پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در سرخ‌ترین بخش از اتوبان آزادگان اعضای تیم پرسپولیس در عصر پاییزی تهران خود را به ورزشگاه شهید کاظمی رساندند تا آخرین تمرین پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان را انجام دهند و سپس به اردو بروند تا آماده نخستین پیروزی در لیگ نخبگان بشوند.

سرخ‌ها هفته فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنند. آنها بعد از پیروزی در دربی همه غم و اندوه‌های ممکن را از یاد بردند و حتی تمرینات سخت و نفس‌گیر و جدیت خوان کارلوس گاریدو نیز باعث نشد خم به ابروی بازیکنان پرسپولیس بیاید.

از ساعت ۱۶ درحالی‌که اصحاب رسانه در انتظار شاگردان گاریدو بودند اعضای تیم یک به یک وارد زمین چمن ورزشگاه کاظمی شدند تا آخرین تمرین پیش از بازی با پاختاکور را انجام بدهند. لبخند روی صورت‌های بازیکنان پرسپولیس پررنگ‌ترین جزء تمرین سرخپوشان بود‌.

*گاریدو بعد از خوش و بش با حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه، در گوشه زمین با سروش رفیعی برای دقایقی مشغول صحبت شد.

*بازیکنان پس از کمی کار با توپ دویدن دور زمین را شروع کردند و وقتی به پشت دروازه و محل حضور خبرنگاران رسیدند به آنها خوشامد گفتند.

2088163

*بعد از دویدن نقش ادریس ساسی، بدنساز مراکشی پرسپولیس پررنگ شد. او در سکوت ورزشگاه فریاد می‌زد و با تقسیم بازیکنان به چند گروه آنها را به کنترل و پاس‌های با دقت فرا می‌خواند.

*حسین کنعانی، مدافع ملی پوش پرسپولیس بعد از گلزنی در دربی با روحیه بالایی در تمرین حضور پیدا کرد.

2088152

*سعید صادقی بعد از خط خوردن از لیست دربی همه چیز را به فراموشی سپرده و با انگیزه بالا تمرین می‌کرد تا شانس حضور در لیگ نخبگان را به دست بیاورد.

*اوستون اورونوف، ستاره ازبکستانی پرسپولیس بعد از اینکه دربی را به‌علت مصدومیت از دست داده بود، با آمادگی و انگیزه بالا برای تقابل با هموطن‌هایش تلاش می‌کرد.

2088159

*گئورگی گولسیانی که خاطره تلخی از آخرین بازی خانگی پرسپولیس در آسیا مقابل الدحیل با خراب کردن پنالتی دارد، حالا با آمادگی بالا زوج حسین کنعانی در خط دفاعی خواهد بود.

*محمد خدابنده‌لو، هافبک طراح پرسپولیس، با شماره ۷۷ یادآور خاطرات درخشش محسن مسلمان در لیگ قهرمانان آسیا برای خبرنگاران حاضر در تمرین بود. او در دربی غایب بود، اما حالا امیدوار است در بازی مقابل پاختاکور جای سروش را در ترکیب بگیرد.

2088161

* زمان برای تماشای تمرین پرسپولیس پیش از دیدار آسیایی مطابق قوانین ای‌اف‌سی تنها ۱۵ دقیقه بود و بعد از اتمام تایم گاریدو با جدیت خاصی از مسئولان ورزشگاه می‌خواست تا برای شروع تمرینات تاکتیکی، خبرنگاران را به بیرون از ورزشگاه راهنمایی کنند.

2088154

*در این تمرین امید عالیشاه به‌علت مصدومیت حضور نداشت، اما آمادگی کامل ایوب العملود و اوستون اورونوف نکته امیدوار کننده این تمرین برای تیم گاریدو بود.

*همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی نیز در ابتدای تمرین گروهی کنار هم‌تیمی‌هایش حضور داشت تا به مرور مهیای بازگشت به میادین پس از یک ماه مصدومیت بشود.

2088171

هواداران پرسپولیس امیدوارند تیم با روحیه گاریدو بعد از پیروزی در دربی، در لیگ نخبگان نیز با برتری برابر پاختاکور شرایط خوبی پیدا کند و نخستین ۳ امتیاز آسیایی به حساب پرسپولیس نوشته شود.

دیدگاه‌ها