کد خبر : 2073196 | 08 مهر 1403 ساعت 19:08 | 10.5K بازدید | 7 دیدگاه

پا قدم خوش ملی‌پوش ایران برای لخ پوزنان؛

کامبک شگفت‌انگیز با قلی‌زاده و صدرنشینی

لخ پوزنان در حضور تعویضی وینگر ایرانی خود مقابل کورونا به برتری رسید.

کامبک شگفت‌انگیز با قلی‌زاده و صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته دهم لیگ استراکلاسا لهستان، تیم فوتبال لخ پوزنان درحالی‌که مثل دیدارهای قبل علی قلی‌زاده را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 16:15 امروز (به وقت ایران) در استادیوم اکسبود آرنا مقابل کورونا رده چهاردهمی قرار گرفت.

لخ پوزنان که در پنج هفته گذشته لیگ لهستان به پیروزی رسیده بود، در دقیقه 55 مسابقه امروز با یک پنالتی که وی‌ای‌آر اعلام کرد، با نتیجه دو بر یک از کورونا عقب افتاد که چهار دقیقه پس از آن، علی قلی‌زاده به زمین آمد تا شکل تیمش را هجومی‌تر کند.

ورود قلی‌زاده با یک کرنر به سود لخ پوزنان در دقیقه 61 در سمت راست زمین همراه شد تا این تیم به گل تساوی دست پیدا کند و در دقیقه 64 هم کامبک آنها کامل شد و پاتریک وولمارک توانست سومین گل خود و تیمش را بزند و پیش بیفتند.

روند پیروزی‌های یاران قلی‌زاده در مسابقه امروز هم ادامه پیدا کرد و تیم فوتبال لخ پوزنان با کسب پیروزی سه بر دو در خانه کورونا، 25 امتیازی شد تا اختلاف پنج امتیازی با راکوف رده دومی پیدا کند و صدرنشین لیگ استراکلاسا لهستان بماند.

2088158

علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی لخ پوزنان، که پیش از این در هشت حضور تعویضی و یک بازی ثابت در لیگ لهستان یک گل زده و یک پاس گل داده بود، امروز برابر کورونا 22 لمس توپ، 11 پاس صحیح، یک ارسال صحیح و سه پیروزی در دوئل با بازیکنان حریف داشت.

دیدگاه‌ها