کد خبر : 2073194 | 08 مهر 1403 ساعت 19:05 | 8.9K بازدید | 6 دیدگاه

مورد خاص لیگ برتر: ظهور مخفی یک گلر

دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار تا به اینجای فصل عملکرد قابل توجهی داشته است.

مورد خاص لیگ برتر: ظهور مخفی یک گلر

به گزارش "ورزش سه"، بیست‌وچهارمین دوره مسابقات لیگ برتر در حالی ششمین هفته خود را سپری کرده که در این بین تیم هوادار با هدایت مهدی رحمتی تنها تیمی است که هنوز موفق به گلزنی نشده و با سه امتیاز که حاصل سه تساوی بدون گل این تیم است به‌عنوان قعرنشین لیگ شناخته می‌شود.

با این حال در دل همین تیم قعرنشین اتفاقی ویژه برای یک بازیکن رخ داده که توجه به آن خالی از لطف نیست. محمدحسین اکبرمنادی در حال حاضر با 2 کلین‌شیت در رتبه هفتم برترین دروازه‌بان‌ها قرار دارد.

کلین‌شیت‌های اکبرمنادی از این جهت حائز اهمیت است که او در مقایسه با دروازه‌بان‌هایی که به اردوی اخیر تیم ملی دعوت شده بودند عملکرد قابل قبولی داشته است. این دروازه‌بان فعلا فقط یک کلین شیت با علیرضا بیرانوند فاصله دارد و شانه به شانه پیام نیازمند پیش می‌رود. مهمتر اینکه او بالاتر از سیدحسین حسینی و آرشا شکوری قرار دارد که هنوز حتی یک کلین‌شیت هم نداشته‌اند.

2078235

جالب اینجاست که محمدحسین اکبرمنادی تا به اینجای مسابقات لیگ برتر نسبت به همتایان خود در تیم ملی تعداد گل کمتری دریافت کرده است. او فقط یک گل خورده دارد درحالی‌که حسینی 7 گل خورده، شکوری 5 گل خورده و نیازمند و بیرانوند هر کدام 2 گل خورده دارند.

با این حساب باید اکبرمنادی را اصلی‌ترین مهره تیم مهدی رحمتی دانست. بازیکنی که در امتیازات این تیم تا پایان هفته ششم نقشی جدی ایفا کرده، ولی به دلیل نتایج ضعیف هوادار آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

دیدگاه‌ها