کد خبر : 2073162 | 08 مهر 1403 ساعت 16:36 | 6.7K بازدید | 10 دیدگاه

نظرمحمدی: هر جا باشم سرباز فوتبال رشتم

سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه درباره شرایط این تیم در فصل جدید مسابقات جام آزادگان توضیحات مفصلی داد.

نظرمحمدی: هر جا باشم سرباز فوتبال رشتم

به گزارش "ورزش سه"، بعثت کرمانشاه جزء تیم‌هایی است که تا به اینجای مسابقات لیگ یک نتایج خوبی گرفته. این تیم که کارش در فصل جدید را با علی نظرمحمدی آغاز کرده به‌جز باخت در هفته اول، در دیگر بازی‌های خود حتی گل هم دریافت نکرده و در این بین به دو پیروزی دست پیدا کرده تا با توجه به نتایج دیگر تیم‌ها در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد. همه این‌ها بهانه‌ای شد تا خبرنگار ما به سراغ علی نظرمحمدی سرمربی بعثت رفته و گفت‌وگویی تفصیلی با وی انجام دهد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

بولت پرسپولیسماجرای همکاری با بعثت کرمانشاه

نظرمحمدی در پاسخ به این سوال که "چگونه به کرمانشاه و نیمکت بعثت رسیده؟"، توضیحاتش را اینگونه آغاز کرد:
«شروع همکاری من با بعثت کرمانشاه به امسال برنمی‌گردد. دو سه فصل پیش برای بقای بعثت در لیگ دو به کرمانشاه رفتم و در چند بازی آخر به این تیم کمک کردم و توانستیم سهمیه بعثت در لیگ دو را حفظ کنیم. فصل پیش هم برای بستن یک تیم قدرتمند از سوی آقای حسنی مالک باشگاه بعثت پیشنهاد همکاری دریافت کردم و تا 72 ساعت قبل از اولین بازی فصل در کنار تیم بعثت بودم اما در نهایت طی تعاملی که با آقای حسنی داشتم به رشت برگشتم تا داماش را لیگ یک نگه داریم و خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد.»

او نحوه جدایی‌اش از داماش را نیز اینطور شرح داد:
«حدود 50 روز بعد از آخرین بازی داماش در لیگ دسته یک فصل قبل اخبار خوبی از سوی این باشگاه مخابره نشد و با توجه به زمانی که برای تمرینات آماده‌سازی از دست رفته بود و انتظاراتی که از داماش و از بنده وجود داشت و عدم تطبیق شرایط با آنچه مدنظر بود مجبور شدم با داماش قطع همکاری کنم. در عین حال مدیریت باشگاه در میان تعجب همگان که انتظار داشتند قرارداد ما را تمدید کند ولی تصمیم دیگری گرفتند که این حق طبیعی هر باشگاهی است.»

نظرمحمدی این را هم گفت که ابتدا قرار بود بعثت با مربی دیگری وارد فصل جدید شود:
«در این بین مجددا آقای حسنی با من تماس گرفتند و طی جمع‌بندی‌هایی که صورت گرفت قرار شد امتیاز تیم کویر مقوا یزد که به تازگی به لیگ یک صعود کرده بود خریداری شود. همان روزها با وجود قراردادی که با من بسته شده بود، تصمیم گرفتند با آقای رضا مرتضی‌زاده همکاری کنند. من از این اتفاق نه دلخور شدم نه ناراحت شدم چرا که در فوتبال این مسائل طبیعی است. دو هفته بعد آقای مرتضی‌زاده با بعثت قطع همکاری کرد و هدایت این تیم مجددا به من پیشنهاد شد و در نهایت توانستیم در فرصتی اندک تیم را جمع و روانه مسابقات کنیم.»

2085485

بولت پرسپولیستمرین در تهران، میزبانی در کرمانشاه

سرمربی بعثت کرمانشاه درباره نحوه فعالیت این تیم در مسابقات لیگ یک افزود:
«در چهار بازی قبلی ما یک باخت، یک مساوی و دو برد داشتیم. بعثت تیمی تازه راه یافته به لیگ یک است. سخت‌افزار فوتبال کرمانشاه خیلی بالا نیست و در حد لیگ دو است. در حال حاضر مدیریت باشگاه با همکاری مسئولان استانی در تلاش هستند تا سریع‌تر زیرساخت‌ها را بروزرسانی کنند تا دیگر مشکلی از نظر میزبانی و سایر مسائل نداشته باشند.
در حال حاضر تمرینات تیم بعثت در تهران برگزار می‌شود و فقط برای بازی‌های میزبانی به کرمانشاه می‌رویم و بلافاصله هم به تهران برمی‌گردیم.»

بولت پرسپولیسنتایجمان نیاز به توضیح ندارد

وی درباره تنها باخت بعثت در فصل جدید لیگ یک عنوان کرد:
«در همان هفته اول هم که 2 بر یک به شهرراز باختیم نتیجه‌ای در حالی رقم خورد که نه آن پنالتی گل اول حریف پنالتی بود و نه گل دوم که دریافت کردیم درست بود چرا که هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بود اما داور 10 دقیقه وقت تلف شده گرفت و باز از همان 10 دقیقه هم 7 دقیقه بیشتر گرفت تا اینکه ما در دقیقه 106 گل خوردیم و دست خالی برگشتیم. در آن بازی تیم ما اصلا شایسته باخت نبودیم و نتایجمان در سه بازی بعدی همه چیز را نشان داد.
با تلاش همه بازیکنان 270 دقیقه است که دروازه بعثت بسته نگه داشته شده و در این مدت 7 امتیاز هم گرفته شده که جا دارد از تک تک بازیکنانم تشکر کنم.»

او از هواداران تیمش نیز قدردانی کرد:
«هوادار کرمانشاهی به معنای واقعی یار دوازدهم ما هستند که توانستند دیروز در پیروزی بر تیم متمول و قدرتمند صنعت نفت نقش پررنگی داشته باشند. حضور آنها خصوصا بانوان که برای اولین بار در کرمانشاه به استادیوم آمده بودند دلگرمی ما بود و خدا را شکر که بازی خوبی دیدند و توانستیم برنده شویم.»

2085486

بولت پرسپولیسسرباز فوتبال رشت هستم

علی نظرمحمدی در واکنش به تشویق شدن از سوی هواداران داماش در بازی هفته سوم بعثت مقابل این تیم گفت:
«در بازی با داماش هم ما خوب کار کردیم و هم داماش. خلق موقیت‌هایی انجام شد و می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی متاسفانه کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه عضدی که جای تاسف دارد این اجازه را به ما نداد.
درباره تشویق هواداران داماش باید بگویم که آنها مثل همیشه، مثل دوران بازیگری‌ام، مثل دوران مربیگری‌ام من را شرمنده خودشان کردند. من سرباز فوتبال رشت بودم و هستم و خواهم بود. همیشه در مقابل فوتبال دوستان رشت تسلیم بودم چرا که هرگز نتوانستم به درخواست هواداران سپیدرود و داماش "نه" بگویم. خودشان هم می‌دانند امسال چه شرایطی باعث شد من از باشگاه مورد علاقه خودم دور شوم. مردم رشت نشان دادند چقدر قدرشناس هستند و دست تک تک آنها را می‌بوسم.»

بولت پرسپولیسفریب این جدول را نمی‌خوریم

سرمربی بعثت در این باره که در پایان هفته چهارم توانسته تیمش را به رده دوم جدول رده‌بندی برساند، توضیح داد:
«تجربه ثابت کرده طی 8 تا 12 هفته ابتدایی هر لیگ، جدول مسابقات اصلا ملاک درستی برای قضاوت نیست. شاید تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی به هارمونی تاکتیکی نرسند. به نظرم از هفته هشتم به بعد می‌توان جدول را ملاک قرار داد.»

او این را هم گفت که هدف اولیه تیمش صعود نبوده اما حالا به دنبال کارهای بزرگ هستند:
«ضمن اینکه مدیریت محترم باشگاه بعثت در ابتدای مذاکره با من خواهان این بود که در وهله اول بعثت در لیگ یک حفظ شود و اگر ممکن رتبه تک رقمی کسب کنیم. بچه‌های ما شخصیت تیمی دارند و می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. از حالا نمی‌توان گفت چه تیمی مدعی صعود است ولی مطمئن باشید بعثت به عنوان نماینده کُرد زبان‌های کشور همه تلاش خود را می‌کند تا نتایجی درخشان بگیرد.»

دیدگاه‌ها