کد خبر : 2073156 | 08 مهر 1403 ساعت 16:09 | 13.4K بازدید | 25 دیدگاه

بایرن حالا یک تیم واقعی است

نویر برای کمپانی سنگ تمام گذاشت

مانوئل نویر بایرن مونیخ امسال را قابل قیاس با بایرن فصل قبل زیر نظر توماس توخل نمی‌داند.

نویر برای کمپانی سنگ تمام گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، باید بایرلورکوزن ژابی آلونسو باشید تا بتوانید از بایرن امتیاز بگیرید. بایرن با ونسان کمپانی همه رقبا را از پیش رو برداشته بود ولی دیروز پشت سد مدافع عنوان قهرمانی ماند. دوئل بین قهرمان فعلی آلمان و مدعی همیشگی قهرمانی یعنی بایرن، دیروز با تساوی 1-1 به پایان رسید، اگرچه باید اذعان کرد میزبان مونیخی تیم بهتر و مسلط بود و شایسته برد.

ابتدا این لورکوزن بود که پیش افتاد ولی بایرن در ادامه بازی را مساوی کرد و در نیمه دوم شانس‌های گل خوبی را هم از دست داد. شکل بازی بایرن با مربی بلژیکی نسبت به فصل قبل تفاوت دارد و بایرن شاداب‌تر و محکم‌تر بازی می‌کند.

2088067

مانوئل نویر نیز به این موضوع اشاره کرد و ویژگی‌های بایرن ونسان کمپانی را اینگونه گفت: «ما حالا دوباره اعتماد به نفس بالایی داریم. مهم نیست با کدام تیم بازی می‌کنیم، حتی مقابل لورکوزن. ما به سبک خودمان پایبند هستیم و همه دیدند که برابر لورکوزن تیم مسلط میدان بودیم. این بایرنی متفاوت از قبل است. معتقدم حس اطمینانی که کمپانی به تک تک بازیکنان می‌دهد و در زمین ارتباطی که ما باهم داریم، قابل توجه است. ما حالا به عنوان یک تیم بازی می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها