کد خبر : 2073150 | 08 مهر 1403 ساعت 15:32 | 29.3K بازدید | 52 دیدگاه

با پیشنهاد تمدید قرارداد به آرنولد

لیورپول پای رئال را قطع می‌کند!

در انگلیس با اطمینان از تلاش حداکثری باشگاه لیورپول برای جلوگیری از انتقال ترنت الکساندر آرنولد به رئال مادرید خبر می‌دهند.

لیورپول پای رئال را قطع می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، آنها در آنفیلد می‌خواهند باشگاه رئال مادرید که برای جذب الکساندر-آرنولد تلاش دارد را زودتر ناامید کنند. به این ترتیب که پیشنهادی ارائه کنند که آرنولد نتواند جواب منفی بدهد.

چند ماه است که الکساندر آرنولد جایگاه ویژه‌ای را در برنامه‌های نقل و انتقالاتی رئال مادرید به خود اختصاص داده است. وینگر 25 ساله انگلیسی لیورپول که قراردادش در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد، برای هر باشگاهی می‌تواند یک مهره ارزشمند باشد. چند روز پیش، او به سایت انگلیسی اتلتیک گفت: «می‌خواهم به تیمی بروم که پشت هم جام‌ها را به دست بیاورم»، نشانه واضحی است که اگر لیورپول امسال جام نبرد، تابستان آینده ممکن است جدایی او قطعی شود و رئال مقصد بعدی خواهد بود.

اما در آنفیلد آنها نمی‌خواهند تا پایان فصل صبر کنند و خطر از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان انگلیس را به وضوح حس کرده‌اند. به همین دلیل، به گفته فوتبال اینسایدر، باشگاه انگلیسی دست به کار شده تا از وسوسه شدن وینگر جوان به جدایی جلوگیری کند و بازیکن را با قراردادی عالی و پروژه‌ای جاه‌طلبانه عالی ماندگار کنند.

2088059

همین رسانه می‌افزاید که قبلاً با اطرافیان الکساندر آرنولد صحبت‌هایی در مورد تمدید قرارداد انجام شده است، اما همچنین می‌افزاید که هنوز پیشرفتی در مذاکرات حاصل نشده است.

اگر دیدارهای بعدی نیز شکست بخورد و نتوان از جدایی بازیکن ملی پوش جلوگیری کرد، لیورپول برنامه دومی دارد: جرمی فریمپونگ. مدافع کناری هلندی بایرلورکوزن در این صورت اولویت جدید در میان اهداف احتمالی لیورپول خواهد بود.

دیدگاه‌ها