کد خبر : 2073147 | 08 مهر 1403 ساعت 15:07 | 6.3K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراف تلخ ستاره‌های والیبال روسیه

ستاره‌های والیبال روسیه اعتراف کردند که بازی با تیم‌های ضعیف فایده‌ای ندارد.

اعتراف تلخ ستاره‌های والیبال روسیه

به گزارش "ورزش سه"، ماکسیم میخاییلوف قطر پاسور افسانه‌ای تیم ملی والیبال روسیه که با این تیم قهرمان المپیک لندن شد گفت: "تیم ملی روسیه علاقه‌ای به برگزاری بازی‌های دوستانه با حریفان ضعیف با الگوبرداری از فوتبال ندارد. آنهایی که حاضر به بازی با ما شوند، تیم‌های بسیار ضعیفی خواهند بود و این دیدارها برای ما جالب نخواهد بود.

لیگ برتر ما بسیار خوب قوی است بنابراین ما انگیزه خوبی برای این مسابقات داریم. همیشه در بین بهترین ورزشکاران بازی می‌کنیم، خارجی‌های خوبی در لیگ داریم با محرومیت از مسابقات ملی چیزهایی را از دست دادیم، اما نه آنقدر که بخواهیم با تیم‌های ضعیف بازی کنیم."

2088054

همچنین دیمیتری ولکوف قدرتی زن تیم زنیت درباره محرومیت روسیه گفت: "فقط امیدواریم به زودی برگردیم، همه دوست دارند هر چه زودتر به مسابقات بین‌المللی بازگردیم. البته با این محرومیت‌ها داشتن انگیزه سخت است اما ما باید به دنبال به وجود آوردن انگیزه از جاهای دیگر از جمله لیگ و جام‌های داخلی دیگری باشیم."

در مارس 2022، فدراسیون بین‌المللی والیبال (FIVB) تیم‌های ملی روسیه و بلاروس را از حضور در رقابت‌های بین‌المللی محروم کرد و فدراسیون روسیه را از حق میزبانی مسابقات قهرمانی مردان جهان در سال 2022 نیز محروم ساخت.

در فوریه 2022، فیفا و یوفا و فدراسیون جهانی والیبال تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی برای مدت نامعلومی به دلیل حوادث اوکراین محروم کردند. در پاییز 2023، این سازمان‌ها تصریح کرد که تحریم‌ها لغو نخواهد شد.

دیدگاه‌ها