کد خبر : 2073131 | 08 مهر 1403 ساعت 14:05 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

با دو گل و یک پاس گل

فراتر از یک ستاره: ششکو، یک نمایش بی‌‎نقص

روز گذشته شاهد یکی از بهترین عملکردهای بنیامین ششکو با پیراهن لایپزیش بودیم و این بازیکن اسلوونیایی چیزی فراتر از یک ستاره نشان داد.

فراتر از یک ستاره: ششکو، یک نمایش بی‌‎نقص

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین ششکو، مهاجم اسلونیایی، در یکی از بهترین بازی‌هایش ستاره اول لایپزیش در روز برد خیره کننده 4-0 برابر آگسبورگ بود. لایپزیش در دیداری برتر با 4 گل آگسبورگ را خرد کرد و روی سه گل ششکو نقش مستقیم داشت. او در دقایق 11 و 15 توانست دو بار دروازه خریف را باز کند و پاس گل چهارم در دقیقه 57 را نیز به ژاوی سیمونز داد. بعد از این نمایش خیره کننده، ششکو حالا خود را برای لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با یوونتوس می‌رود.

ششکو در فصل جاری در هفت بازی 519 دقیقه در میدان بوده، چهار گل زده و سه پاس گل نیز داده است. نمایش دیروز بنجامین شسکو با شکوه و در کمال بود. مهاجم اسلوونیایی در نیمه اول کار حریف را با دو گل تمام کرد و به همین جا بسنده نکرد. او در نیمه دوم نیز بسیار فعال بود، یک پاس گل داد و عملکردی عالی در بوندس لیگا کسب کرد، درست در زمان مناسب. او دو دریبل موفق داشت و در دو دوئل از سه دوئلش در زمین نیز برنده خارج شد.

2088025

او همچنین در اولین بازی لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا گل زد و می‌خواهد این کار را در بازی بعدی مقابل یوونتوس تکرار کند. لایپزیش چهارشنبه شب به مصاف غول ایتالیایی می‌رود، این بازی در آلمان خواهد بود و پیش‌بینی تیم برنده نیز بسیار دشوار است.

2088024

دیدگاه‌ها