کد خبر : 2073130 | 08 مهر 1403 ساعت 14:04 | 24.8K بازدید | 78 دیدگاه

توهین عجیب مسی به داور: پست فطرت عوضی!

لیونل مسی پس از تساوی اینترمیامی برابر شارلوت با داور بازی درگیری لفظی پیدا کرد.

توهین عجیب مسی به داور: پست فطرت عوضی!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبروی شارلوت به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش نتوانستند به پیروزی برسند و به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا سومین تساوی متوالی شاگردان تاتا مارتینو در این مسابقات رقم خورده باشد.

شارلوت در ابتدا موفق شد در دقیقه ۵۶ از حریف پیش بیفتد اما مسی تنها ۱۰ دقیقه به آنها اجازه داد که طعم پیروزی را بچشند و در دقیقه ۶۶ موفق شد گل مساوی را وارد دروازه این تیم کند اما در دقیقه دوازدهم وقت اضافه بود که لوئیس سوارز نتوانست از فرصت بسیار خوبی که داشت برای گلزنی استفاده کند و روی تماسی که با دروازه‌بان داشت شروع به غلت زدن روی زمین کرد.

2088020

این صحنه اعتراض بسیاری از بازیکنان اینترمیامی را به همراه داشت اما داور تاکید کرد که هیچ خطایی رخ نداده و ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام نخواهد شد. همین باعث شد که مسی بسیار از این تصمیم داور عصبانی شود و پس از به صدا در آمدن سوت پایان به سوی او رفت تا اعتراضش را اعلام کند.

با وجود این که این ستاره آرژانتینی معمولا آرام و بدون حاشیه است اما این بار به شدت عصبانی بود و موندو دیپورتیوو مدعی شده است که او از عباراتی مانند «تو پست فطرت عوضی هستی» و چند کلمه بسیار توهین‌آمیز دیگر خطاب به او استفاده کرد و داور هم به همین دلیل یک کارت زرد به او نشان داد تا به این شکل جریمه‌اش کرده باشد.

2088021

دیدگاه‌ها