کد خبر : 2073128 | 08 مهر 1403 ساعت 13:56 | 28.9K بازدید | 29 دیدگاه

دروازه‌بان جدید فردا به بارسلونا می‌رسد

وویژیک شزنی قرار است روز دوشنبه برای حضور در تست پزشکی به بارسلونا سفر کند.

دروازه‌بان جدید فردا به بارسلونا می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید مارک آندره تراشتگن باعث شد که این دروازه‌بان چاره دیگری جز انجام عمل جراحی نداشته باشد و حالا باید مدتی طولانی را دور از میادین سپری کند و مشغول طی کردن روند درمانش باشد تا بتواند بار دیگر برای حضور قدرتمند در زمین آماده شود.

اینیاکی پنیا دروازه‌بان دوم بارسلونا است که فصل گذشته هم چند ماهی در غیبت تراشتگن به جای او در دروازه این تیم ایستاد اما این بازیکن این بار حداقل هفت ماه غایب است و همین باعث شد که مدیران بارسا به فکر جذب یک دروازه‌بان برای این فصل باشند و گزینه‌های زیادی را در چند روز گذشته مورد بررسی قرار دادند.

نام شزنی که پس از پایان مهلت قراردادش با باشگاه یوونتوس در انتهای فصل گذشته تصمیم گرفته بود در اقدامی ناگهانی و غیر منتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند بیشتر از سایر گزینه‌ها برای هانسی فلیک و مدیران بارسا جذاب بود و مذاکرات با او خیلی زود شروع شد و به نتیجه رسید.

حالا منابع نزدیک به بارسلونا خبر داده‌اند که این بازیکن قرار است روز دوشنبه به بارسلونا سفر کند تا از نزدیک با مدیران این باشگاه گفت‌وگو داشته باشد و تست پزشکی را هم پیش از امضای رسمی قراردادش انجام دهد. زمان برگزاری مراسم رسمی معارفه این بازیکن هنوز مشخص نشده و احتمالا پس از جلساتی که فردا برگزار خواهد شد اعلام می‌شود.

دیدگاه‌ها