کد خبر : 2073126 | 08 مهر 1403 ساعت 13:46 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

ژاپن و فتح یک‌ جام دیگر در والیبال آسیا

تیم والیبال نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) عنوان قهرمانی مسابقات باشگاه‌های زنان آسیا 2024 را به دست آورد.

ژاپن و فتح یک‌ جام دیگر در والیبال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2024 که از روز یکشنبه یکم مهرماه با حضور هشت تیم در شهر ناخن راچسیما تایلند آغاز شده بود، امروز (یکشنبه هشتم مهر) با قهرمانی نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) به پایان رسید.

تیم‌های نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) و اِل پی بانک نینه بینه (تیم یک ویتنام) در فینال این رقابت‌ها و برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده ژاپن سه بر صفر به پیروزی رسید.

سامورایی‌ها با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 15 و 25 بر 17 در این مسابقه به پیروزی رسیدند تا نماینده نخست ویتنام به مقام نایب قهرمانی اکتفا کند.

محمود افشاردوست، مدرس جهانی و دبیرکل اسبق فدراسیون والیبال که به عنوان ناظر فنی در کمیته کنترل این مسابقات حضور دارد، ناظر دیدار فینال بود.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم ناخن راچسیما کمینک وی سی (تایلند) با شکست کوآنیش وی سی (قزاقستان) به مقام سومی و مدال برنز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2024 دست یافت.

میزبان در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 21 قزاقستان را از پیش رو برداشت.

نرگس افشین، داور بین‌المللی والیبال ایران که در این رقابت‌ها 12 قضاوت داشت نیز به عنوان داور رزرو در دیدار رده‌بندی حضور داشت.

تیم والیبال زنان سایپا قهرمان لیگ برتر سال 1402 ایران که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت کرده است، روز گذشته با کسب رتبه هفتمی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

دیدگاه‌ها