کد خبر : 2073119 | 08 مهر 1403 ساعت 13:35 | 16.4K بازدید | 71 دیدگاه

گل دوم اوساسونا مردود بود

جنجال جدید VAR: بارسا دوباره قربانی شد

از نظر ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، گل دوم اوساسونا به بارسا باید مردود اعلام می‌شد.

جنجال جدید VAR: بارسا دوباره قربانی شد

به گزارش "ورزش سه"، جنجال داوری بر سر تصمیمات VAR به ال سادار و بازی اوساسونا - بارسلونا رسید. بازیکنان بارسا از کوادرا فرناندز بابت خطای لوکاس تورو روی پائو ویکتور در دقیقه 28 و درست قبل از ثبت گل برایان ساراگوسا شکایت داشتند. ساراگوسا به سمت ایناکی پنیا رفت و پس از یک دریبل ریز تیمش را به گل دوم رساند در حالی که ثانیه‌هایی قبل هم‌تیمی او پای ویکتور را لگد کرده بود. صحنه از چشم داور دور ماند ولی عجیب اینکه VAR اینجا دخالتی نکرد.

ایتورالده گونزالس، در تحلیل خود از این صحنه گفت: «اینجا ضربه‌ای از سوی بازیکن اوساسونا روی بازیکن بارسلونا وجود دارد که به گل ختم می‌شود. معتقدم همان‌جا باید سوت زده می‌شد و داور باید یک خطا اعلام می‌کرد. VAR نیز باید به داور هشدار می‌داد که خطای قبلی در شروع بازی رخ داده است. داور به دلیل اینکه فکر می‌کند شدت ضربه به ویکتور برای رخ دادن خطا کافی نبود، بازی را قطع نکرد.

2088007

گونزالس به داوری VAR بازی قبل بارسا برابر ویارئال توسط ویلانوا نیز اعتراض داشت و معتقد بود باید دو بار به‌خاطر شدت خطا روی یامال داور را مطلع می‌کرد. بارسا بازی دیشب را 4-2 باخت و اولین شکست فصل را متحمل شد.

دیدگاه‌ها