کد خبر : 2073114 | 08 مهر 1403 ساعت 13:16 | 28.8K بازدید | 61 دیدگاه

غیبت ماکسیم شاتسکیخ در سفر به تهران

پاختاکور برابر پرسپولیس سرمربی ندارد!

کاروان پاختاکور در شرایطی عازم تهران شد که ماکسیم شاتسکیخ، سرمربی این تیم در این سفر حضور ندارد.

پاختاکور برابر پرسپولیس سرمربی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پیش از دیدار برابر المپیک در هفته بیستم رقابت‌های سوپر لیگ ازبکستان بود که عنوان شد ماکسیم شاتسکیخ، سرمربی پاختاکور قادر به همراهی تیمش در این مسابقه نیست و کمال‌الدین تاجی‌اف، دستیار اول شاتسکیخ تیم را از کنار زمین هدایت می‌کند.

پاختاکور در آن دیدار که آخرین بازی این تیم پیش از سفر به تهران بود، با 6 گل به پیروزی رسید. در نشست خبری پس از دیدار نیز خبرنگاران ازبکستانی درخصوص شرایط سرمربی تیم سوالاتی را مطرح کردند که پاسخ‌های دستیار شاتسکیخ مبهم بود.

کمال‌الدین تاجی‌اف درباره وضعیت سرمربی تیم گفته بود: "او دچار بیماری شده و مشکلات سلامتی داشت و به همین دلیل در حال حاضر تحت درمان است."

در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه کسی تیم را برای بازی بعدی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس آماده خواهد کرد، تاجی‌اف گفت: "فعلاً نمی‌توانم چیزی بگویم. وضعیت سرمربی قبل از سفر مشخص می‌شود و اطلاعات دقیق پس از اعلام نتیجه نهایی پزشکان اعلام خواهد شد."

2087999
در تصاویر منتشره از اعضای کادرفنی پاختاکور در فرودگاه و پیش از عزیمت به تهران، شاتسکیخ حضور ندارد تا احتمالا یک بار دیگر وظیفه هدایت تیم برعهده کمال‌الدین تاجی‌اف (نفر دوم از سمت چپ) باشد.

حالا و با انتشار تصاویری از پرواز اعضای تیم پاختاکور به تهران، مشخص می‌شود که ماکسیم شاتسکیخ تیمش را در این سفر همراهی نکرده است. البته برخی از رسانه‌های ازبکی مدعی شده‌اند که باشگاه به دنبال پایان همکاری با شاتسکیخ است و موضوع بیماری او صحت ندارد و به همین دلیل، او تیمش را در بازی با المپیک همراهی نکرد.

دیدگاه‌ها