کد خبر : 2073112 | 08 مهر 1403 ساعت 13:15 | 12.1K بازدید | 17 دیدگاه

رکورد جدید یامال: بهترین در تمام اروپا!

لامین یامال همچنان به رکوردشکنی‌هایش ادامه می‌دهد و با گلزنی برابر اوساسونا توانست رکورد جدیدی را ثبت کند.

رکورد جدید یامال: بهترین در تمام اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در حالی در دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لالیگا روبروی اوساسونا به میدان رفت که بسیاری از بازیکنان درخشانش در چند هفته اخیر از جمله لامین یامال را در اختیار نداشت و در نهایت هم با نتیجه ۲-۴ برابر این تیم شکست خورد و از کسب سه امتیاز این بازی بازماند.

یامال در اکثر دقایق دیدارهای بارسا در این فصل در ترکیب تیمش حضور داشت و به همین دلیل هانسی فلیک تصمیم گرفت که به او استراحت بدهد و از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکند. هرچند که در نهایت او به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد تا بتواند این تیم را از شکست نجات دهد.

2087948

این ستاره جوان اسپانیایی پس از ورودش به زمین موفق شد گل دوم تیمش را هم به ثمر برساند اما این برای فرار بارسا از اولین شکست فصل در رقابت‎‌های لالیگا تحت هدایت هانسی فلیک کافی نبود، با این حال او توانست یک رکورد دیگر را هم با این گل به نام خود کند.

یامال حالا با تنها ۱۷ سال توانسته است به اولین بازیکن حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی در فصل جدید تبدیل شود که پنج گل به ثمر برساند و پنج پاس گل هم ارسال کند تا میزان تاثیرگذاری او در نتایج خوب بارسا در این فصل مشخص شود.

دیدگاه‌ها