کد خبر : 2073111 | 08 مهر 1403 ساعت 13:13 | 5.3K بازدید | 24 دیدگاه

کمپانی: هر کاری لازم بود کردیم اما نتوانستیم ببریم

ونسان کمپانی معتقد است که بایرن مونیخ تمام توان لازم برای پیروزی برابر بایرلورکوزن را به کار گرفته است.

کمپانی: هر کاری لازم بود کردیم اما نتوانستیم ببریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های فصل جدید بوندسلیگا در ورزشگاه آلیانز آرنا و در حضور تماشاگرانش میزبان بایرلورکوزن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی بود و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش در این بازی به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

بایرن در این بازی عملکرد بهتری را نسبت به حریف ارائه کرد و مالکیت توپ و فرصت بسیار بیشتری برای گلزنی داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند به خوبی از این موقعیت استفاده کنند و دو تیم در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند تا اختلاف امتیازشان در صدر جدول رده‌بندی همچنان حفظ شود.

کمپانی در گفت‌وگو با ESPN درباره عملکرد تیمش و بازیکنانش در این دیدار اظهار داشت: «ما کاری که برای پیروزی در یک بازی مهم و بزرگ لازم و ضروری است را در این مسابقه انجام دادیم. نمی‌شود که همیشه همه چیز مطابق میل شما پیش برود اما این نزدیک‌ترین فاصله‌ای بود که می‌توانستیم با تیمی قدرتمند مانند لورکوزن داشته باشیم.»

او با اشاره به سیستم بازی لورکوزن در بازی شب گذشته که دفاعی و بسته بود اضافه کرد: «فضاهایی که برابر لورکوزن برای گلزنی در اختیار داشتیم در واقع از روی خط محوطه جریمه بود و گلی که زدیم هم از همین نقطه به ثمر رسید چون شاگردان ژابی بسیار منسجم و بسته بازی می‌کردند و چاره دیگری جز این نداشتیم.»

دیدگاه‌ها