کد خبر : 2073097 | 08 مهر 1403 ساعت 12:41 | 7.6K بازدید | 16 دیدگاه

بلانکو دربی را در قطر جبران می‌کند

مهاجم آرژانتینی استقلال همچنان تلاش می‌کند تا نخستین پیروزی خود در فصل جدید را به دست بیاورد.

بلانکو دربی را در قطر جبران می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال، در آستانه یکی از مهم‌ترین بازی‌های این تیم در لیگ نخبگان آسیا قرار دارد. استقلال روز دوشنبه در دومین بازی خود به مصاف تیم قدرتمند السد قطر خواهد رفت و بلانکو با وجود مشکلات فراوانی که در آغاز فصل تجربه کرده، به عنوان یکی از امیدهای تیم آبی‌پوش برای شکستن طلسم گل‌نزدن خود در این دیدار حساس به میدان خواهد رفت. استقلال در مسیر ثبت قرارداد بلانکو با مشکلات زیادی مواجه شد و این مسئله باعث شد دو هفته اول لیگ بدون حضور او سپری شود.

پس از آنکه استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو مجبور به فسخ قرارداد چند بازیکن دیگر از جمله مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان شد، سرانجام این مهاجم آرژانتینی توانست برابر استقلال خوزستان به میدان برود. او در نیمه دوم به بازی آمد اما تاثیرگذار نبود و استقلال تهران در آن دیدار با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. شکست مقابل استقلال خوزستان شروعی بود بر حاشیه‌ها و مشکلاتی که گریبان‌گیر تیم شد و شرایط را برای شاگردان نکونام دشوار کرد.

2087975

در آخرین بازی استقلال برابر پرسپولیس، بلانکو در همان دقایق ابتدایی با برخورد شدید استوک‌های میلاد محمدی به پیشانی‌اش مصدوم شد. این مصدومیت که باعث خونریزی شدید شد، بلانکو را مجبور به دو بار بانداژ سر کرد، اما خونریزی به حدی بود که نتوانست ادامه دهد و بین دو نیمه تعویض شد. این اتفاق، استقلال را از حضور کامل مهاجم اصلی خود محروم کرد و در نهایت، استقلال با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

گوستاوو بلانکو تاکنون در این فصل موفق به گل‌زنی نشده و در حالی که تیمش در شرایط دشواری به سر می‌برد، او امیدوار است در برابر السد قطر، یکی از قدرتمندترین حریفان، بتواند طلسم ناکامی خود را بشکند. هرچند کار سختی پیش رو دارد، اما او با انگیزه فراوان تلاش خواهد کرد تا به تیمش در این دیدار حیاتی کمک کند.

دیدگاه‌ها