کد خبر : 2073096 | 08 مهر 1403 ساعت 12:34 | 13.1K بازدید | 30 دیدگاه

جو سنگین اردوی تیم مورایس؛

هیچکس در سپاهان نمی‌خندد! (عکس)

سپاهان در آستانه دیدار با استقلال تاجیکستان نیاز به روحیه بیشتری دارد.

هیچکس در سپاهان نمی‌خندد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان هفته‌های عجیبی را پشت سر می‌گذارد. فصل جدید سپاهان با یک دیدار آسیایی برابر شباب الاهلی امارات آغاز شد که طلایی‌پوشان با نتیجه دور از باور ۴ـ۱ شکست خوردند؛ نتیجه‌ای که اعتراض هواداران سپاهان را در پی داشت. اما در ادامه چهار برد پیاپی سپاهان در لیگ برتر مقابل چادرملو، خیبر، شمس آذر و ملوان روحیه و امید را به اردوی سپاهان و هواداران این تیم بازگرداند.

اما روزهای خوب سپاهان با شکست برابر الوحدات اردن تساوی برابر ذوب آهن و شکست خانگی مقابل تراکتور ۱۰ نفره باعث شد بار دیگر اعتراض به عملکرد تیم بالا بگیرد. انتقاد از سپاهان نه تنها به نتایج این تیم، بلکه عملکرد برخی از بازیکنان جدید و نداشتن استراتژی فنی برای تغییر نتیجه و فرار از شکست در صدر انتقادات از سپاهان بود.

2087971

از سوی دیگر اختلاف مورایس با برخی از بازیکنان مثل سیاوش یزدانی و محمد دانشگر باعث شده بود این دو بازیکن در آستانه خروج از سپاهان باشند که با پادرمیانی مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه، دو مدافع سپاهان در اصفهان ماندگار شدند.

2087972

دیروز باشگاه سپاهان تصاویری از تمرین این تیم پس از شکست برابر تراکتور منتشر کرد که نشان از سنگینی جو در تمرین سپاهان است. بدون شک این شرایط در آستانه مسابقه حساس سپاهان با استقلال تاجیکستان کمی نگران کننده است و به نظر می‌رسد سپاهان بیش از هر زمان دیگری به تزریق روحیه و انگیزه نیاز دارد.

2087973

دیدگاه‌ها