کد خبر : 2073095 | 08 مهر 1403 ساعت 12:33 | 12.5K بازدید | 27 دیدگاه

روزنامه قطری: السد برابر استقلال فقط برد می‌خواهد

روزنامه استاد الدوحه از انگیزه‌های بالای نمایندگان قطر و به‌خصوص السد برای دور دوم لیگ نخبگان نوشت.

روزنامه قطری: السد برابر استقلال فقط برد می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای دور دوم مرحله گروهی لیگ نخبگان، استقلال در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف میزبان قدرتمند خود السد می‌رود. آبی پوشان کار دشواری برابر تیم قطری دارند و می‌بایست ستاره‌های پرشمار و خارجی این تیم را متوقف کنند.

روزنامه استاد الدوحه قطر در شماره امروز خود به بررسی دیدارهای نمایندگان این کشور پرداخته و نوشته است که السد از دیدار با استقلال فقط پیروزی می‌خواهد. این روزنامه آورده است:

دو نماینده قطر فردا با انگیزه‌های مختلف و هدف مشترک یعنی کسب پیروزی، به میدان خواهند رفت. تیم السد که توانست مقابل میزبان خود، العین امارات، مدافع عنوان قهرمانی آسیا، یک امتیاز ارزشمند را کسب کند، در دیدار فردا برابر استقلال ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد، به دنبال اثبات توانایی خود به عنوان یکی از نام‌های مهم و تأثیرگذار در سطح قاره است.

السد، ملقب به «الزعیم»، تلاش می‌کند در خانه و مقابل هواداران وفادارش آنچه را که در بازی رفت در ورزشگاه هزاع بن زاید به دست نیاورد، یعنی پیروزی، کسب کند. آن‌ها در بازی رفت عملکرد خوبی داشتند و با نتیجه یک بر یک، با گل ستاره‌شان، اکرم عفیف، به تساوی رسیدند.

دیدگاه‌ها