کد خبر : 2073092 | 08 مهر 1403 ساعت 12:27 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

پرسپولیس مقابل تیمی که سخت می‌بازد

خاطرات برانکو و بودیمیر از بازی پاختاکور (عکس)

سرخپوشان تا به حال در جریان مسابقات مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا (لیگ نخبگان/لیگ قهرمانان آسیا) نتوانسته‌اند پاختاکور را شکست بدهند.

خاطرات برانکو و بودیمیر از بازی پاختاکور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا پرسپولیس قرار است مقابل پاختاکور ازبکستان قرار بگیرد و شاگردان گاریدو در وضعیتی مقابل این تیم قرار می‌گیرند که سرخ‌ها در تاریخ خود 4 بازی دیدار داشتند که حاصل این تقابل پرسپولیس تنها یک مرتبه مقابل پاختاکور برنده شده و در دیدارهای دیگر 1 تساوی و 2 شکست ثبت شده است!

نکته قابل توجه این است که تنها پیروزی پرسپولیس مقابل نماینده ازبکستان در جریان مرحله حذفی فصل 2020 به دست آمد و پرسپولیس در سه تقابل دیگر که در مرحله گروهی به میدان رفته، هنوز پیروز نشده است.

گاریدو که تا به حال با پاختاکور تقابل نداشته، در سال 2019 راهی سرمربی ساحل تونس شده بود و در این تیم تونسی مشغول به کار بود که البته با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، او در ادامه سال 2020 هم هدایت این تیم را برعهده داشت.

2087966

جالب است بدانید این دیدار دوازدهمین تقابل پرسپولیس برابر حریفی از کشور ازبکستان محسوب می‌شود. به جز پاختاکور، تیم‌های بنیادکار و نسف قارشی حریفان دیگری هستند که سابقه رویارویی با پرسپولیس در آسیا را دارند.

با این حال، در آخرین پیروزی سرخپوشان برابر این تیم، آل‌کثیر بود که موفق شد برای تیمش دبل کند و هیچ بازیکنی در این جدال به اندازه عیسی گلزنی نکرده است.

البته لازم به ذکر است به غیر از عیسی آل‌کثیر، اوستون اورونوف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس هم سابقه گلزنی مقابل این تیم را دارد و در سال 2019 به عنوان بازیکن نوبهار موفق شد در یک بازی، 1 گل و 1 پاس گل انجام دهد که البته در هشت بازی دیگر نتوانست کار خاصی داشته باشد.

دیدگاه‌ها