کد خبر : 2073088 | 08 مهر 1403 ساعت 12:13 | 13.6K بازدید | 56 دیدگاه

نبردی که تا هفته سی‌ام ادامه دارد؛

آماده‌اند لبخند اسکوچیچ را بخشکانند!

شادی مفصل و بی‌حد و حصر دراگان اسکوچیچ در پایان بازی مقابل سپاهان نشان می‌دهد که این سرمربی تا چه اندازه تشنه پیروزی است.

آماده‌اند لبخند اسکوچیچ را بخشکانند!

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ فصل تازه دوران فوتبالش را در ایران می‌نویسد. این سومین دوره حضور او در فوتبال ایران محسوب می‌شود. مربی‌ای که در ابتدا با ملوان به لیگ ایران وارد شد و چشم‌ها را به خود خیره کرد و سپس با نتایج نه چندان مطلوب از جمع مربیان ایران فاصله گرفت تا با نفت آبادان به لیگ برتر بازگردد و با کارستانی که همراه طلایی پوشان انجام داد بدل به مربی تیم ملی شود.

2087316

تیم ملی فوتبال ایران با نتایج فوق‌العاده و رشک برانگیز عامل صعود تاریخی به جام جهانی ۲۰۲۲ شد اما در فاصله کمتر از سه ماه تا جام جهانی جای خود را به کارلوس کی‌روش داد تا برای همیشه زخمی از کار در فوتبال ایران در یادش باقی بماند. این جراحت آنقدر عمیق بود که دراگان تصمیم گرفته بود دیگر به ایران باز نگردد با این حال قواعد بازی و بازار همواره فراتر از احساسات جریحه‌دار شده عمل می‌کنند و این چنین شد که اسکوچیچ دوباره به فوتبال ایران برگردد. جالب اینکه او کمی قبل‌تر پیشنهاد پرسپولیس را به دلیل عدم توافق مالی رد کرده بود تا در یک دوگانه بعید به تراکتور بپیوندد. آن هم پس از آنکه یک بار در آستانه حضور در تراکتور از همکاری با این تیم منصرف شده بود.

اسکو در بازگشت به فوتبال ایران هدایت تیمی را بر عهده گرفته که امسال با خریدهای بزرگ و پر سر و صدا جاه‌طلبی سیری‌ناپذیری برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دارد و با وجود رقبای سرسختی مثل پرسپولیس و استقلال و سپاهان، همچنان مسیر خود را برای موفقیت دنبال می‌کند.

2087957

دراگان این بار با اعتماد کامل کادر فنی بر صدر فوتبال ایران نشسته و البته می‌داند که هر لحظه ممکن است موقعیت فوق‌العاده امروز خود را از دست بدهد. چیزی که او بارها در دوران فوتبالش تجربه کرده اما این بار قصد دارد با درس گرفتن از گذشته مانع از رخ دادن آن بشود. امسال در لیگ، مربیان خارجی اسم و رسم دار و چند مربی ایرانی شاخص قصد دارند برای او دردسر ایجاد کنند و بعضی از آنها (مثل محمد ربیعی) در کار خود موفق بودند. اسکوچیچ هنوز بازی‌هایش را با مربیانی مثل مهدی تارتار (گل گهر)، یحیی گل‌محمدی (فولاد)، مجتبی حسینی (آلومینیوم)، ساکت الهامی (نساجی)، مازیار زارع (ملوان) و چهره‌های دیگری مثل سعید دقیقی و سعید اخباری برگزار نکرده و باید در هر مسابقه منتظر سختی‌های مضاعفی از طرف جمعیتی باشد که تمام تلاش‌شان را برای متوقف کردن سرمربی سابق تیم ملی کشورشان خواهند کرد.

کار دراگان تازه آغاز شده و شاید او به همین دلیل خیلی زود شادی را کنار گذاشت تا خود را آماده نبردهای جدی پیش رو کند.

دیدگاه‌ها