کد خبر : 2073085 | 08 مهر 1403 ساعت 12:05 | 50.7K بازدید | 74 دیدگاه

سجده شکر ستاره 130 میلیونی سابق استقلال!

سعید مهری موفق شد بزرگترین تاثیرگذاری را در دربی به نام خود کند تا جدال یاغی‌ها را در این بازی به کام خود کند.

سجده شکر ستاره 130 میلیونی سابق استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، انتقال سعید مهری به پرسپولیس از آن انتقال‌های پر سر و صدا و خاص بود. ترافیک پرسپولیس در این پست از یک سو و حضور این بازیکن در استقلال و تجربه بازی با پیراهن آبی از جهت دیگر، این انتقال را ماجراهای ویژه‌ای همراه کرده بود.

با این حال سعید مهری موفق شد در دربی و با گرفتن پنالتی از رامین رضاییان تمام هفته را به نام خود کند و به این شکل برنده دربی یاغی‌ها لقب گیرد.

مهری که در آخرین فصل حضورش در استقلال با ماجراهای عجیبی مواجه شده بود و بنا به سقف قرارداد و با ادعای خودش و مسئولان این باشگاه، قراردادی 130 میلیونی به امضا رسانده بود، در نهایت تا نیم فصل بیشتر با این تیم تاب نیاورد و با فسخ قراردادش راهی لیگ قبرس شد و در تیم آپوئل قهرمانی را کسب کرد.

2087951
سعید مهری تنها از سوی باشگاه محلی ندیده بود. هواداران استقلال هم با او چندان همراه نبودند.

او در این فصل به پرسپولیس پیوست و در نهایت تا دربی منتظر ماند تا نوبت او هم برسد و تنها دقایقی فرصت نیاز داشت تا از اولین موقعیت نه چندان جدی‌اش و روبروی رامین رضاییان یک پنالتی بگیرد.

این تصویر دیگری است که از سعید مهری در این بازی شکار شده است؛ سجده شکر بعد از موفقیت بزرگ با پیراهن پرسپولیس و مقابل آبی‌ها. او اولین خوان از یاغی‌گری را با موفقیت به پایان رساند و اکنون با اعتماد به‌نفس بیشتری به دنبال فرصت لازم از گاریدو و نمایش پرده دوم با این تیم است.

دیدگاه‌ها