کد خبر : 2073084 | 08 مهر 1403 ساعت 12:05 | 8.4K بازدید | 19 دیدگاه

او می‌خواست در زمین باشد

167 روز بعد، یامال کابوس را تماشا کرد!

لامین یامال تصورش را هم نمی‌کرد دیشب بازی با اوساسونا را از روی نیمکت شروع کند.

167 روز بعد، یامال کابوس را تماشا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که یامال به عنوان بازیکن تعویضی برای بارسا به میدان رفت، در 13 آوریل در کادیز (0-1 بارسا) بود. او در دقیقه 62 به جای ویتور روکه وارد زمین شد. 167 روز بعد هانسی فلیک تصمیم گرفت بالاخره به یامال استراحت بدهد. ستاره بلوگرانا که 8 بازی رسمی اول فصل (هفت بازی در لالیگا و یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا) را در ترکیب ثابت آغاز کرده بود، روی نیمکت نشست و در دقیقه 59 به زمین رفت. جای یامال این فران تورس بود که بعد از چندین بازی بالاخره توانست کار را از ابتدا شروع کند.

تصمیم، در هر صورت، برای فلیک پیچیده بود، زیرا یامال منبع اصلی فاز تهاجمی تیم و تعیین کننده‌ترین ستاره لالیگا در شروع فصل بوده است. در هر صورت، این تصمیمی بود مرد آلمانی که دیر یا زود باید می‌گرفت، اما در ال سادار، یک ورزشگاه همیشه جهنمی برای بارسا، پیش‌بینی نیمکت‌نشینی یامال کمی دور از ذهن بود.

2087947

در واقع بیش از پنج ماه از نیمکت‌نشینی لامین می‌گذشت. آخرین بار در 13 آوریل بود که ژاوی هرناندز تصمیم گرفت در هفته 31 بازی‌ها مقابل کادیز به او استراحت دهد. این بازیکن جوانان در نهایت در دقیقه 62 برای ویتور روکه وارد زمین شد. آن بازی به لطف گل ژوائو فلیکس در دقیقه 37 به نفع بارسا به پایان رسید.
سرمربی آلمانی برای بازی مقابل اوساسونا، رافینیا را نیز روی نیمکت گذاشت و پائو ویکتور از ابتدا بازی کرد.

یامال در نیمه اول روی نیمکت، سلطه اوساسونا را تماشا کرد و اینکه چگونه بارسا دو گل خورد و خوش شانس بود که نتیجه سنگین‌تر نشد. او زمانی وارد میدان شد که بارسا یک گل را جواب داده بود ولی با ورودش به میدان نتیجه عوض نشد و بارسا دو گل دیگر دریافت کرد هرچند که خود یامال توانست از سنگینی شکست با یک سوپرگل کم کند.

2087948

دیدگاه‌ها