کد خبر : 2073079 | 08 مهر 1403 ساعت 11:50 | 4.7K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای جالب آرتتا: با همه در سیتی ارتباط دارم!

میکل آرتتا می‌گوید تقریبا با همه مربیان و مدیران منچسترسیتی هنوز در ارتباط است.

ادعای جالب آرتتا: با همه در سیتی ارتباط دارم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و آرسنال در دو فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یکی از جذاب‌ترین کورس‌های قهرمانی را برگزار کرده‌اند و این میکل آتتا بوده است که در هر دو فصل قافیه را به پپ گواردیولا که استاد و مربی قدیمی او به حساب می‌آید واگذار کرده و موفق نشده است عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

همین رقابت نزدیک و تنگاتنگ باعث شده است که دیدارهای این دو تیم با حاشیه و جنجال‌های فراوانی همراه باشد و بازی‌ای که هفته گذشته در ورزشگاه اتحاد بین آنها برگزار شد هم یکی از جنجالی‌ترین مسابقات چند فصل اخیر در لیگ برتر انگلیس بود که حواشی آن همچنان هم ادامه دارد.

صحبت‌های مطرح شده بین آرتتا و گواردیولا در چند روز اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، خصوصا صحبت‌ها و طعنه‌هایی که آرتتا درباره تخلفات مالی سیتی مطرح کرد و باعث شد که بسیاری به این نتیجه برسند که او از بعضی از اقدامات این باشگاه در پرونده‌ای که الان در حال بررسی است خبر دارد.

2087342

با این حال، آرتتا پس از پیروزی روز گذشته تیمش برابر لسترسیتی سعی کرد جو را آرام کند و به خبرنگاران گفت: «من همیشه و از زمانی که تنها ۱۰ سال داشتم مشغول تحسین درخشش پپ گواردیولا در زمین و روی نیمکت بودم و این واقعیت بر کسی پوشیده نیست چون تا به حال ندیدم که انسانی به اندازه او سخت‌کوش باشد.

احساس من بسیار عمیق و صمیمانه است. او هم به خوبی از این موضوع خبر دارد. اعضای کادر فنی سیتی هم می‌دانند چون من امروز با آنها هنوز در ارتباط هستم. حتی با مدیران و اعضای هیئت مدیره هم ارتباط دارم. با مالک سیتی هم در ارتباط هستم. من با همه در سیتی ارتباط دارم!»

دیدگاه‌ها