کد خبر : 2073078 | 08 مهر 1403 ساعت 11:44 | 15.1K بازدید | 14 دیدگاه

ناامیدی آنچلوتی: هافبک رئال آماده دربی نیست

کارلو آنچلوتی تصمیم داشت از ادواردو کاماوینگا در ترکیب رئال مادرید استفاده کند اما او هنوز آماده نیست.

ناامیدی آنچلوتی: هافبک رئال آماده دربی نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا باید در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو روبروی اتلتیکو مادرید به میدان برود و با توجه به شکست شب گذشته بارسلونا برابر اوساسونا، به کسب سه امتیاز و پیروزی در این بازی بسیار امیدوار است.

منابع نزدیک به رئال مادرید پیش از این مدعی شده بودند که کارلو آنچلوتی از چند هفته قبل در حال بررسی شرایط تیمش برای انتخاب بهترین ترکیب ممکن در این بازی است تا بتواند این حریف قدیمی و همشهری را که فصل گذشته تنها شکست رئال در لالیگا را به ثبت رساند از سر راه بردارد.

2009283

یکی از بهترین خبرهای ممکن برای رئال مادرید رفع مصدومیت کاماوینگا و حضور او در تمرینات این تیم و دریافت مجوز پزشکی برای قرار گرفتن در ترکیب رئال در این بازی بود و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی هم مدعی شده بودند که به احتمال زیاد او در این بازی در خط میانی رئال به میدان خواهد رفت.

اما حالا سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که کاماوینگا با وجود حضور در تمرینات رئال در چند روز اخیر نمی‌تواند در ترکیب اصلی تیمش برابر اتلتیکو به میدان برود. آنچلوتی مشتاق بود که بتواند از ابتدا از این بازیکن استفاده کند اما گفته می‌شود که او هنوز به صورت صد درصد آماده نیست و به همین دلیل به احتمال زیاد لوکا مودریچ در کنار فدریکو والورده، جود بلینگام و اورلین شوامنی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها