کد خبر : 2073072 | 08 مهر 1403 ساعت 10:50 | 12.8K بازدید | 60 دیدگاه

پیام مهم کاپیتان: بارسا با این باخت رشد می‌کند

رافینیا پس از شکست برابر اوساسونا با انتشار پیامی به این اتفاق واکنش نشان داد.

پیام مهم کاپیتان: بارسا با این باخت رشد می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی اوساسونا روبروی این تیم به میدان رفت و در یک بازی جذاب و تماشایی و البته غیرمنتظره با نتیجه ۲-۴ برابر حریف شکست خورد تا اولین باخت این فصل را تجربه کرده باشد.

فشردگی مسابقات و برگزاری دیدارهای متوالی با فاصله‌های کم باعث شد که هانسی فلیک تصمیم بگیرد به بسیاری از بازیکنان اصلی تیمش در این بازی استراحت بدهد و از بازیکنان جوان استفاده کند و به همین دلیل رافینیا هم در این بازی در ترکیب اصلی حضور نداشت و در دقیقه ۵۹ به عنوان بازیکن تعویضی به جای پابلو توره وارد زمین شد.

با این حال، این ستاره برزیلی نتوانست کمکی به بهبود شرایط تیمش کند و با وجود فرصت‌هایی که در نیمه دوم به وجود آمد، در نهایت بارسا اولین شکست فصلش را در رقابت‌های لالیگا تحت هدایت فلیک تجربه کرد تا شب تلخی را در این ورزشگاه پشت سر گذاشته باشد.

رافینیا پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: «شما باید یاد بگیرید که با این باخت‌ها رشد کنید. من اعتماد زیادی به این تیم و بازیکنانش و تلاشی که همیشه در زمین به نمایش می‌گذاریم دارم. همچنان در کنار هم هستیم، همیشه در کنار هم هستیم.»

دیدگاه‌ها