کد خبر : 2073064 | 08 مهر 1403 ساعت 10:08 | 15.3K بازدید | 14 دیدگاه

سال دیگر هم لیگ یک کنار ما هستید

صحبت‌های جنجالی ستار زارع علیه فجر سپاسی

ستار زارع پای اظهارات قبلی خود که منجر به شکایت باشگاه فجر سپاسی از وی شده ایستاد.

صحبت‌های جنجالی ستار زارع علیه فجر سپاسی

به گزارش "ورزش سه"، دربی لیگ یکی شیراز بین دو تیم فجر سپاسی و شهر راز برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر شاگردان پیروز قربانی به پایان رسید. هر چند ستار زارع در نشست خبری بعد از بازی معتقد است داور مسابقه در صحنه منجر به گل حریف دچار اشتباه شده ولی بخش مهمی از صحبت‌های سرمربی شهر راز پیرامون شکایتی بود که فجری‌ها علیه وی بابت اظهارات اخیرش انجام داده‌اند. زارع اخیرا درباره کمک‌های سال گذشته شورای شهر شیراز به فجر سپاسی صحبت کرده بود و حالا نیز در واکنشی جالب به شکایت فجر پای اظهارات قبلی خود ایستاده است.

ویدئو: 354457

او ابتدا به کنایه باشگاه فجر سپاسی را با عنوان "فرهنگی" خطاب کرد و به آنها حق داد شکایت کنند:
«باشگاه فرهنگی فجر سپاسی حق طبیعی‌اش است که شکایت کند. صحبتی هم اگر کردم در جمع ورزشی‌ها بوده و آنها اگر شکایتی داشتند باید در کمیته انضباطی مطرح می‌کردند. در هر صورت ما جواب‌گوی آنها خواهیم بود.»

زارع با همان لحن کنایه‌آمیز در ادامه گفت:
«راست می‌گویند نباید آن حرف را می‌زدیم. سال گذشته یک استان آنها را کمک کرد و الان یک استان باید آنها را بازخواست کند که نتیجه آن همه کمک چه شد. نسبت به حرفی که زدیم جواب‌گو هستیم و حرفمان را هم ثابت می‌کنیم که از کجاها به این تیم کمک شده و چجوری کمک شده.»

سرمربی شهرراز مدعی شد امسال هم به تیم فجر کمک می‌شود ولی این تیم نمی‌تواند صعود کند:
«امسال هم قطعا به آنها کمک می‌شود ولی امیدوارم به ما هم کمک کنند ولی این را بدانید که فجر سال آینده در همین لیگ یک کنار ما بازی خواهد کرد.»

زارع در واکنش به اینکه شورای شهر شیراز گفته فجر از آنها درخواست رسمی برای کمک داشته اما شهرراز چنین کاری نکرده نیز توضیح داد:
«کدام عضو شورای شهر چنین حرفی زده؟ اولا اسم شورای شهر نشان می‌دهد که برای تمام شهر است و ما هم عضو همین شهر هستیم. ثانیا ما هم امسال و هم سال گذشته درخواستمان را ارائه دادیم و کمک کوچکی کردند که بابت آن ممنونیم. تمام نامه نگاری‌های ما با شورای شهر موجود است.»

دیدگاه‌ها