کد خبر : 2073054 | 08 مهر 1403 ساعت 09:02 | 18.4K بازدید | 16 دیدگاه

وحید از کمال عبور می‌کند

حمله آماری امیری به پنج عنوان‌دار پرسپولیس!

وحید امیری این هفته برای دویست و سی و ششمین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

حمله آماری امیری به پنج عنوان‌دار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک چپ‌پای تیم پرسپولیس که دومین کاپیتان این تیم محسوب می‌شود، در دیدار دربی برای دویست و سی و پنجمین بار پیراهن پرسپولیس را پوشید تا تبدیل به هشتمین بازیکن باسابقه این تیم شود و در کنار کمال کامیابی‌نیا قرار بگیرد. او حالا در دیدار با پاختاکور از این رکورد عبور خواهد کرد.

نکته مهم در مورد وحید امیری این است که او از لیگ شانزدهم به صورت مستمر در پرسپولیس حضور داشته و به جز یک فصل که به ترابزون اسپور پیوست، تمام سال‌ها پیراهن پرسپولیس را پوشیده است. او همچنین یک مقطع به دلیل جراحی کمر از میادین دور بود اما موفق شد کار خود را با پرسپولیس دنبال کند و به زمین برگردد.

امیری حالا بالاتر از خود بهروز رهبری‌فرد (249)، افشین پیروانی (255)، حسین عبدی و سیدجلال حسینی (261) و محمد پنجعلی (264) را می‌بیند که رکورد این نفرات برای فصل جاری در دسترس خواهد بود اما این به شرطی است که امیری در تمام بازی‌های این فصل به میدان برود. البته عالیشاه و پروین هم در صدر جدول هستند که دستیابی به آنها برای امیری تا حدی ناممکن خواهد بود.

1162880

با این حال شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد امیری که در 28 سالگی به پرسپولیس پیوست، باوجود یک مقطع جدایی، این چنین رکوردهایی را به خود اختصاص دهد اما این کاری است که ستاره خرم آبادی پرسپولیس انجام داده و همچنین ادامه می‌دهد.

او همچنین با 178 بازی به همراه کامیابی‌نیا چهارمین بازیکن باسابقه لیگ برتری پرسپولیس است و در بازی بعدی لیگ برتر به رکورد 179 بازی کریم باقری خواهد رسید.

دیدگاه‌ها