کد خبر : 2073047 | 08 مهر 1403 ساعت 01:52 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

ویسنته مورنو:

بردن بارسا و رئال یعنی گذراندن شب جادویی!

ویسنته مورنو، سرمربی اوساسونا، برتری مقابل تیم‌هایی مانند بارسلونا و رئال مادرید را مساوی با گذراندن یک شب جادویی می‌داند.

بردن بارسا و رئال یعنی گذراندن شب جادویی!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از باورنکردنی‌ترین نتایج این هفته مسابقات فوتبال اروپا در هفته هشتم رقابت‌های لالیگا رخ داد و اوساسونا با نتیجه پرگل ۴-۲ از سد بارسلونا گذشت تا نخستین باخت شاگردان هانسی فلیک بعد از هفت برد متوالی رقم بخورد.

ویسنته مورنو، سرمربی اوساسونا، بعد از برد شیرین تیمش در کنفرانس خبری گفت: "شب خیلی خاصی بود. بازی در استادیوم خانگی ما همیشه خاص و شیرین است. راستش را بخواهید ارتباط عاطفی شدید بین اعضای تیم و هواداران، احساس هم خانواده بودن را به ما تزریق کرد و این دلیلی شد تا پیروزی مقابل بارسلونا آسان شود.

وقتی بتوانید از سد تیم‌هایی چون بارسلونا و رئال مادرید بگذرید، که من قبلا هم تجربه‌اش را داشتم یعنی یک شب جادویی را پشت سر گذاشته‌اید. چه در حمله و چه در دفاع امروز عالی ظاهر شدیم. بازیکنانم کیفیت بالایی دارند و این را با زدن چهار گل به بارسلونا به خوبی نشان دادند."

مورنو در مورد حمایت پرشور هواداران اوساسونا اضافه کرد: "این همان مسابقه‌ای بود که روزی رویایش را در این ورزشگاه داشتم. بازی در ال سادار یک امتیاز مثبت دارد و آن‌ هم حضور پرشور هواداران است. خیلی وقت بود که بارسلونا را در خانه شکست نداده بودیم و حالا به این مهم دست یافتیم. اکنون به خانه می‌رویم و تنها دو ساعت به شادی می‌پردازیم، چرا که باید به سرعت برای بازی مقابل ختافه آماده شویم."

دیدگاه‌ها