کد خبر : 2073042 | 08 مهر 1403 ساعت 01:14 | 2K بازدید | 3 دیدگاه

عصبانیت شدید آرسنالی‌ها: لستر باید ۱۰ نفره می‌شد!

هواداران آرسنال معقدند داور باید بازیکن لسترسیتی را به‌علت انجام حرکت مشابه لئاندرو تروسار در بازی مقابل منچسترسیتی از زمین اخراج می‌کرد.

عصبانیت شدید آرسنالی‌ها: لستر باید ۱۰ نفره می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در خانه با نتیجه پرگل ۴-۲ از سد لسترسیتی گذشت تا پانزده امتیازی شود و به‌علت تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی در جایگاه سوم قرار بگیرد.

یکی از اتفاقات مهم در جریان بازی آرسنال و لسترسیتی که موجب اعتراض شدید هواداران آرسنال در فضای مجازی شده است، عدم اخراج ویلفرد اندیدی‌، هافبک لستر، به‌علت جلوگیری از شروع سریع ضربه آزاد توسط بازیکنان آرسنال بود.

این اتفاق در دقیقه ۳۵ بازی رخ داد. جایی که اندیدی بلافاصله بعد از خطای پشت محوطه جریمه روی بوکایو ساکا، توپ را به بیرون از زمین فرستاد و نگذاشت بازیکنان آرسنال شروع سریعی داشته باشند.

این حرکت در حالی از سوی اندیدی رخ داد که او تنها پنج دقیقه قبل از این صحنه به‌علت خطایی در میانه میدان از داور کارت زرد گرفته بود و اگر در این صحنه کارت دوم را می‌گرفت از زمین اخراج می‌شد.

2087872

اتفاقی که شباهت زیادی به اخراج لئاندرو تروسار در بازی هفته گذشته توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی داشت و دلیل اعتراض هواداران این تیم نیز همین مورد بوده است، چرا که آنها معتقدند داوران بین آرسنال و باقی تیم‌ها فرق می‌گذراند.

یکی از هواداران آرسنال در توییتر در واکنش به این قضیه نوشت: "اندیدی حتما کار خوبی کرد که توپ را به بیرون زد. این حرکت فقط از سوی بازیکنان آرسنال غلط است."

یکی دیگر از طرفداران آرسنال نیز نوشت: "این اتفاق زمانی رخ داد که بازی ۱-۰ بود و اگر داور او را اخراج می‌کرد مسلما کار راحت‌تری برای کسب برد داشتیم و تا آخرین دقایق تحت فشار قرار نمی‌گرفتیم."

دیدگاه‌ها