کد خبر : 2073039 | 08 مهر 1403 ساعت 00:57 | 3.1K بازدید | 9 دیدگاه

برد سی و هشت از چهل و یک بازی لیگ

الهلال در عربستان همچنان بی‌رحمانه می‌برد

الهلال به سی و هشتمین پیروزی خود در چهل و یک دیدار اخیر در لیگ حرفه‌ای عربستان دست یافت.

الهلال در عربستان همچنان بی‌رحمانه می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته پنجم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال موفق شد با نتیجه چهار بر دو از سد الخلود گذشته و با کسب حداکثر امتیازات، در صدر جدول باقی بماند.

ویدئو: 354449

الهلال برای زدن گل نخست، 38 دقیقه منتظر ماند. پس از آنکه رنان لودی با یک شوت فنی بغل پا از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد، ضربه او به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و مقابل کالیدو کولیبالی قرار گرفت و این مدافع سنگالی پیش تاخته نیز دروازه را باز کرد.

میهمان در دقیقه 42 روی یک ضدحمله به گل دوم رسید. سالم الدوسری توپ را به سمت چپ برد و پس از آنکه مالکوم پاس او را کنترل کرد، وارد محوطه جریمه شد و توپ را روی پای چپش آورد و با یک شوت فنی دیدنی به گوشه دروازه، موفق به گلزنی شد.

2087865

در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول، الهلال بازی را سه بر صفر کرد. پس از یک و دوی میان ساویچ و مالکوم، توپ به ستاره صربستانی رسید و او نیز با پاس در عرض زمینی به دهانه دروازه، علی البلیهی را در موقعیت گلزنی قرار داد که این بازیکن پس از آنکه خود را به سمت توپ پرتاب کرد، موفق شد دروازه را باز کند.

الهلال در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم موفق شد که گل چهارم را نیز وارد دروازه الخلود کند. موسی کولیبالی با یک ارسال دقیق به سمت چپ، سالم الدوسری را صاحب موقعیت کرد که او نیز با پاس در عمق خوبی که برای رنان لودی ارسال کرد، او را در فرصت خوبی قرار داد که این بازیکن با یک شوت پای چپ، حساب کار را چهار بر صفر کرد.

2087864

میزبان سرانجام توانست در دقیقه 71 به گل برسد. پاس در عرض محمد ساوان به همام الهمامی رسید و این بازیکن اختلاف را کاهش داد. الخلود در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی شد که ویلیام اکونگ توپ را از زیر دستان یاسین بونو عبور داد و به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

در نهایت نیز این بازی با نتیجه چهار بر دو به سود الهلال به پایان رسید تا تیم ژسوس با کسب پانزده امتیاز از پنج بازی، صدر جدول را همچنان حفظ کند. در چهل و یک دیدار اخیر الهلال در لیگ حرفه ای، این تیم در سی و هشت بازی برنده بوده و در سه مسابقه نیز به نتیجه تساوی رسیده است.

دیدگاه‌ها