کد خبر : 2073029 | 08 مهر 1403 ساعت 00:18 | 10.9K بازدید | 12 دیدگاه

شوکه‌کننده: مرگ هوادار انگلیسی در استادیوم فوتبال!

یکی از هواداران وست‌ بروم در دیدار تیمش مقابل شفیلد ونزدی، جان خود را از دست داد.

شوکه‌کننده: مرگ هوادار انگلیسی در استادیوم فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار تیم‌های شفیلد ونزدی در مقابل وست برومویچ، یکی از هواداران تیم مهمان به دلیل «وضعیت پزشکی اضطراری» راهی بیمارستان شد و در آنجا درگذشت.

باشگاه وست‌بروم اعلام کرد که از شنیدن خبر درگذشت این هوادار به شدت متأثر شده و کارلوس کوربران، سرمربی تیم، این حادثه غم‌انگیز را به‌عنوان «بدترین خبر ممکن» توصیف کرد.

2087844

در بیانیه باشگاه آمده است: «باشگاه فوتبال وست برومویچ از شنیدن خبر درگذشت تراژیک یک هوادار در بازی امروز به شدت متأثر است. باشگاه با خانواده این هوادار تماس گرفته و تسلیت خود را به آنها اعلام کرده است. افکار همه ما در این لحظات غم‌انگیز با عزیزان این هوادار خواهد بود.»

حدود ۳۰۰۰ هوادار برای تماشای بازی در بخش هواداران مهمان در استادیوم حضور داشتند. در جریان نیمه اول، هواداران درخواست کردند که به دلیل بیهوش شدن یک هوادار بازی متوقف شود. پس از توقف بازی نیروهای پزشکی به سمت او رفتند و اقدامات لازم را انجام دادند‌. پس از لحظاتی بازی ادامه یافت و آن هوادار به بیمارستان انتقال پیدا کرد.
بعد از بازی کوربران در نشست خبری گفت: «متأسفانه ما بدترین خبر ممکن را دریافت کردیم. هوادار ما پس از بازی امروز جان خود را از دست داد. تمام افکار من با خانواده او است. روحش شاد.»

دیدگاه‌ها