کد خبر : 2073020 | 08 مهر 1403 ساعت 08:22 | 9.5K بازدید | 12 دیدگاه

اسدی و هزاروچهارصدوسه روی دور تند!

رضا اسدی شرایطی کاملا متفاوت با فصل گذشته خود دارد.

اسدی و هزاروچهارصدوسه روی دور تند!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان این هفته برابر تراکتوری که بیش از هفتاد دقیقه را ده نفره بازی کرد، با گل امیرحسین حسین‌زاده شکست خورد تا صدر جدول را از دست بدهد و روند کلافه‌کننده‌ بعد از بازی با الوحدات اردن و ذوب آهن، برای سپاهانی‌ها ادامه پیدا کند.

رضا اسدی در بازی تراکتور از ابتدا در خط حمله تیم مورایس به میدان رفت، اما باز هم در گلزنی ناکام بود‌. آخرین گل اسدی به هفته بیستم فصل پیش برابر فولاد برمی‌گردد که این بازیکن با زدن دهمین گل خود کنار شهریار مغانلو در صدر جدول گلزنان بود و برای آقای گلی طرح‌ریزی می‌کرد.

با این حال به یکباره روزگار برای اسدی به‌عنوان مهاجم تغییر کرد و او به بحران گل نزدن مبتلا شد که می‌تواند آزار دهنده‌ترین شرایط را برای هر بازیکنی در خط حمله رقم بزند.

2087831

نکته عجیب اینکه اسدی در سال ۱۴۰۳ هیچ گلی نزده و دور از فرم یک مهاجم سرپنجه و گلزن قرار دارد. اگرچه پاس گل او در هفته گذشته برابر ذوب آهن امیدواری‌هایی را ایجاد کرده بود، اما آفساید اعلام شدن گل او برای تراکتور دوباره همه چیز را برای شماره پنج سپاهان فرو ریخت.

رضا اسدی که در آخرین روزهای نقل و انتقالات شایعات جدایی‌اش داغ شده بود، در نهایت با حل مشکل سقف قرارداد سپاهان در اصفهان ماندگار شد و حالا در شرایطی کاملا متفاوت از پایان هفته ششم فصل پیش که در صدر جدول گلزنان بود کار را پیش می‌برد.

باید دید اسدی در هفته‌های آینده به همان مهاجم گلزن و تحسین برانگیز برای سپاهانی‌ها تبدیل می‌شود یا طلسم ۱۴۰۳ در نیمه دوم سال هم او را رها نخواهد کرد؛ همه چیز به تلاش و البته ذهن این بازیکن به همراه چاشنی شانس بستگی دارد.

دیدگاه‌ها