کد خبر : 2073018 | 07 مهر 1403 ساعت 23:55 | 1.9K بازدید | 1 دیدگاه

تمام تمرکز ما شادی نوشهری‌هاست

ربیعی: ما یک خانواده واقعی هستیم

سرمربی تیم شهرداری نوشهر درباره پیروزی این تیم مقابل پیکان صحبت کرد.

ربیعی: ما یک خانواده واقعی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا ربیعی، سرمربی تیم شهرداری نوشهر، پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل پیکان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: از همه تشکر می‌کنم و در این دو هفته هیئت فوتبال کرج نهایت همکاری را داشتند. بازی زیبا و خوبی بود. یک خداقوت می‌گویم که امروز بازیکنانم به معنای واقعی، یک فوتبال واقعی را به نمایش گذاشتند. سبک بازی تیم آقای روانخواه را می‌دانستیم و بر مدار تاکتیک کار کردیم تا بتوانیم در دقایق مدنظرمان به تیم پیکان ضربه بزنیم و حتی می‌شد گل‌های بیشتری بزنیم. به تک تک آنها تبریک می‌گویم و استحقاق این برد را داشتند.

تا نیم ساعت قبل از بازی و از صبح زود باران داشتیم و زمین لغزنده بودیم، ولی بچه‌های تیم من درست بازی کردند و مزد زحمات و تلاش شبانه‌روزی خود را می‌گیرند. در روز‌های گذشته هم گفتند که این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و انشالله در ادامه باز هم هواداران عزیزمان که ۸-۹ ساعت از جاده چالوس به اینجا آمدند، شاد کنیم. آنها ۹۰ دقیقه ما را تشویق کردند و این برد را با تمام وجود تقدیمشان می‌کنیم.

ویدئو: 354456

او ادامه داد: پلن بازی تیم پیکان با ما متفاوت بود. این تیم علاقه‌مند بازی مالکانه است و ما روی بحث توپ گیری و انتقال توپ کار کرده بودیم. خودمان خواستیم این مدلی بازی کنیم که ثمره‌اش را دیدیم. من هیچوقت علاقه ندارم درباره داوری صحبت کنم، اما نمی‌دانم چگونه گل دقیقه ۴۴ ما که کوچکترین هندی صورت نگرفت، مردود اعلام شد؟ در کل خدا را صد هزار مرتبه شکر برنده شدیم. تا زمانی که هدایت این تیم را برعهده دارم، خواهم گفت که انتظارات باید در حد تیمی باشد که تازه صعود کرده، ولی با خودمان عهد بستیم همیشه چه در خانه و چه در خارج از خانه، هم و غم ما این باشد که مردم نوشهر شاد باشند. من خادمی مردم نوشهر را می‌کنم. وقتی در نوشهر بودیم همیشه ورزشگاه را پر می‌کردند و ما حالا می‌خواهیم شادی را به خانه آنها ببریم.

ربیعی در توضیح وضعیت ورزشگاه خانگی شهرداری نوشهر گفت: طبق آخرین صحبت مسئولان نهایت همکاری را دارند و این ورزشگاه قدیمی است و ایراداتی که فدراسیون اعلام کرده، کاملا درست است، اما زمان‌بر است. دوستان همه تلاش می‌کنند تا نواقص برطرف شود و ما همه آرزو داریم که بازی‌های خودمان را در نوشهر برگزار کنیم.

او ادامه داد: ما یک پلن تعریف شده داریم و عهدی است بین تیم ما. در ۴ بازی گذشته ما با تمام وجود بازی کردیم، ولی این را بدانید که ما اهل گله‌گزاری نیستم و ما یک خانواده هستیم که حالا نزدیک ۲ ماه است از خانه دور هستیم. تمام وجود من و بازیکنان این تیم این است که دل مردم را شاد کنیم. من در خیلی جاها بودند اما هیچ جا مانند آنها ندیده‌ام.

دیدگاه‌ها