کد خبر : 2073016 | 07 مهر 1403 ساعت 23:52 | 4.7K بازدید | 12 دیدگاه

جدال جانانه سیاوش و دانشگر برای یک پست!

دو مدافع تیم فوتبال سپاهان حضوری جدی در تمرینات این تیم دارند.

جدال جانانه سیاوش و دانشگر برای یک پست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در حالی خود را برای مصاف با استقلال تاجیکستان آماده می‌کند که به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارد. دلیل آن هم چیزی نیست جز اینکه شاگردان مورایس بازی هفته اول خود در لیگ قهرمانان آسیا را به الوحدات اردن باختند و حالا نباید فرصت بازگشت به جدول را در خانه از دست بدهند. ضمن اینکه سه بازی متوالی است که نتایج قابل قبولی نگرفته‌اند و نباید اجازه دهند فاصله زمانی با آخرین بردشان بیشتر شود.

بر همین اساس شاگردان مورایس سخت در تلاش هستند تا بتوانند هر طور شده از مصاف با استقلال تاجیکستان دست پر خارج شوند. این را می‌توان از تمرینات آنها در روزهای اخیر مشاهده نمود.

یکی از تصاویر منتشر شده از تمرین طلایی پوشان جدال دیدنی محمد دانشگر و سیاوش یزدانی را نشان می‌دهد. آن هم در شرایطی که هر کدام از آنها به دلایل متفاوت تا آستانه جدایی از سپاهان پیش رفتند و در نهایت در این تیم ماندگار شدند. حدود یک هفته پیش بود که سیاوش یزدانی - که به دلایلی در اختیار کمیته انصباطی باشگاه سپاهان قرار گرفته بود - با انتشار متنی در صفحه شخصی خود با مضمون عذرخواهی از تمامی ارکان باشگاه از بازگشت خود به تمرینات خبر داد.

2087824

ساعاتی پس از آن نیز مهدی آذربایجانی، مدیرعامل سپاهان، مخالفت با جدایی محمد دانشگر – که از اتحاد کلبا پیشنهاد دریافت کرده بود – را اعلام کرد تا اینگونه او نیز در جمع شاگردان مورایس ماندگار شود.

حالا این دو بازیکن در تلاش هستند تا پست تخصصی خود در ترکیب سپاهان را تصاحب کنند، ولی اینکه کدام یک بتوانند نظر ژوزه را به خود جلب کنند روز بازی با استقلال تاجیکستان مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها