کد خبر : 2073012 | 08 مهر 1403 ساعت 07:45 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ولاهوویچ پس از شادی جنجالی: هواداران یووه عجیبند!

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، دلیل شادی گلش در بازی مقابل جنوا را توضیح داد.

ولاهوویچ پس از شادی جنجالی: هواداران یووه عجیبند!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از سه بازی بدون گل مقابل رم، امپولی و ناپولی اعتماد به نفس خود را از دست داده بود و در نیمه اول مقابل جنوا نیز نشانه‌ای از شکستن این طلسم نشان نمی‌داد. با این حال، یک خطای هند که به پنالتی منجر شد، به ولاهوویچ فرصت داد تا یک پنالتی را تبدیل به گل کند و لحظاتی بعد نیز با یک شوت زاویه‌دار روی پاس تون کوپماینرز، گل دوم را به ثمر رساند.

ولاهوویچ پس از پیروزی ۳-۰ در مصاحبه با دازن گفت: «مهمترین چیز این است که ما پیروز شدیم و حالا امیدواریم به این روند ادامه دهیم.»

ملی‌پوش صربستانی یک شادی گل بحث‌برانگیز داشت و با یک حرکت دست نشان داد که به نظرات مردم درباره خودش بی‌اعتناست. او گفت: «مشکلی نیست، مردم صحبت می‌کنند، یاد گرفته‌ام که وقتی گل می‌زنی بهترین هستی و وقتی گل نمی‌زنی یک بازیکن شکست‌خورده‌ای. برخی از مردم عجیب هستند. من در زمین فوتبال حرف‌هایم را می‌زنم.»

2087814

او افزود: «عادی است که در برخی بازی‌ها فرصت‌های بیشتری به دست بیاوری تا دیگر بازی‌ها. من به خوبی آگاه هستم که هواداران از من انتظارات زیادی دارند و من از این مسئولیت فرار نمی‌کنم. من ۲۰۰ درصد تلاشم را می‌کنم و می‌خواهم بهترین عملکردم را نشان دهم.»

دیدگاه‌ها