کد خبر : 2073006 | 07 مهر 1403 ساعت 23:20 | 13.9K بازدید | 20 دیدگاه

اشلوت:

صدر جدول حس خوبی دارد اما الان نه!

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، معتقد است که شش هفته زمان مناسبی برای راضی بودن از صدرنشینی نیست و پایان نیم فصل رتبه واقعی تیم‌ها مشخص می‌شود.

صدر جدول حس خوبی دارد اما الان نه!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرين بازی از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، لیورپول با نتیجه ۲-۱ از سد میزبانش، ولورهمپون، گذشت تا با توجه توقف منچسترسیتی مقابل نیوکسل، حالا شاگردان آرنه اشلوت به تنهایی با پانزده امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

سرمربی هلندی لیورپول در کنفرانس خبری بعد از این برد شیرین گفت: "صدرنشین بودن احساس خوبی دارد. با این حال رتبه یک تیم در جدول همواره نشان دهنده کیفیت نیست. همانطور که دیدید ولورهمپون که در جایگاه آخر جدول قرار دارد امروز خیلی بهتر از ما بازی کرد. بنابراین بعد از ۱۹ بازی و اتمام نیم فصل می‌توان در خصوص رتبه تیم‌ها اظهار نظر کرد. الان خیلی زود است."

سرمربی هلندی قرمزها در ادامه ضمن تمجید از عملکرد ولورهمپون اضافه کرد: "آنها تیم بسیار خوبی هستند و لیاقت‌شان بیشتر از رتبه بیستم است. همه بازی‌های آنها تا اینجا را مشاهده کردم. بعید می‌دانم که فصل را در رتبه‌های انتهایی به پایان برسانند. گری اونیل مربی بسیار خوب و باهوشی است."

2087805

اشلوت در خصوص تک گل ولورهمپون که روی اشتباه ابراهمیا کوناته در محوطه جریمه به ثمر رسید افزود: "گلی که خوردیم قطعا جای توجیه ندارد و اشتباه بزرگی مرتکب شدیم. این گل را در بدترین زمان خوردیم چرا که در آن لحظات کاملا صاحب توپ و میدان بودیم. البته که واکنش خیلی خوبی به این گل داشتیم و سریعا جلو افتادیم."

اشلوت در مورد درخشش رایان گراونبرخ در این دیدار گفت: "او در کنار الکسیس مک الیستر کمک زیادی در حفظ مالکیت توپ می‌کنند. رایان خیلی روی توپ مسلط است. او را از زمانی که در لیگ هلند بازی می‌کرد، می‌شناختم و زیر نظر داشتم. یورگن کلوپ واقعا در خصوص آوردن گراونبرخ به لیورپول کار خوبی انجام داد."

سرمربی لیورپول سپس‌ در مورد اندرو رابرتسون در دقایق پایانی بازی و تعویضش گفت: "بعید می‌دانم مصدومیت سنگینی باشد. کمی احساس درد داشت، اما منتظرم تا روز دوشنبه دوباره او را در تمرینات تیم ببینم."

ضمن آنکه آرنه اشلوت بار دیگر به تمجید از عملکرد کلوپ در لیورپول پرداخت و گفت: "همیشه سعی می‌کنم واقع‌بین باشم. کار کلوپ در لیورپول باورنکردنی بود و همه این را می‌دانند. اکنون باید ثابت کنیم که می‌توانیم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر برای موفقیت دوباره تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها