کد خبر : 2073001 | 08 مهر 1403 ساعت 04:54 | 214 بازدید | 1 دیدگاه

فرناندو مورینتس:

توپ طلا را به وینی می‌دهند چون حقش است!

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید، معتقد است که دریافت جایزه توپ طلا حق وینیسوس جونیور است.

توپ طلا را به وینی می‌دهند چون حقش است!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور فصل گذشته یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای ترکیب رئال مادرید بود و نقش مهمی را در قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا با گل‌هایی که به ثمر رساند و همچنین پاس گل‌هایی که برای دیگر ستاره‌های این تیم ارسال کرد ایفا کرد.

این ستاره برزیلی یکی از مدعیان اصلی کسب جایزه ارزشمند توپ طلای ۲۰۲۴ به حساب می‌آید و دیگر رقبای او جود بلینگام از رئال و همچنین رودری هستند که او هم عملکرد درخشانی در منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ داشت.

مورینتس در گفتگو با خبرنگاران درباره اهدای این جایزه به وینیسیوس اظهار داشت: "توپ طلا؟ من فکر می‌کنم که این جایزه را به وینیسیوس خواهند داد. او بیشتر از هر کس دیگری شایستگی دریافت این جایزه را دارد. هرچند باید بگویم که اگر این جایزه به کارواخال یا بلینگام برسد هم چندان بد نیست و آنها هم شایسته هستند."

رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدارکی به دست آنها رسیده که نشان می‌دهد وینیسیوس جونیور به صورت قطعی به‌عنوان برنده این جایزه انتخاب شده و یک ماه دیگر در مراسمی در شهر پاریس آن را دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها