کد خبر : 2072987 | 07 مهر 1403 ساعت 22:43 | 3.8K بازدید | 4 دیدگاه

موتا: حتی از کسانی که بازی نکردند هم راضی‌ام!

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، می‌گوید از عملکرد همه بازیکنانش، حتی آنهایی که بازی نکردند، در بازی مقابل جنوا راضی است.

موتا: حتی از کسانی که بازی نکردند هم راضی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی امشب مقابل جنوا با نتیجه ۳-۰ به پیروزی رسید و به روند شکست‌ناپذیری‌اش در این فصل ادامه داد. موتا در این بازی چند بار سیستمش را تغییر داد تا بالاخره توانست سبک بازی مدنظرش را پیدا کند و پیروز بازی باشد.

موتا پس از بازب در نشست خبری درباره تغییرات تیمش در خط حمله گفت: «با حرکت به داخل، ییلدیز فضای بیشتری برای بازیکنان کناری ما ایجاد می‌کند و به همین دلیل این کار را انجام دادیم. این تغییر بیشتر با سیستم جنوا سازگار بود. همچنین باید درک کنیم که در زمین چه کاری باید انجام دهیم و این موضوع در نیمه دوم به وضوح بهتر بود. پس از به ثمر رساندن گل، طبیعی بود که جنوا مجبور به باز شدن و فشار بیشتر شود که این به ما فضاهای بیشتری برای ایجاد فرصت‌های گلزنی داد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.»

موتا همچنین افزود: «خود بازیکنان هم می‌دانند چه چیزی برای تیم بهتر است. آنها در مورد اینکه چه کاری را انجام دهند صحبت کردند و کارهای خوبی انجام دادند. من از عملکرد همه راضی هستم، حتی کسانی که روی نیمکت بودند و هم‌تیمی‌هایشان را تشویق کردند. بدون حضور تماشاگران صدا و تلاش نیمکت‌نشینان ما بیشتر شنیده می‌شد.»

یوونتوس پس از سه تساوی ۰-۰ متوالی در سری A به یک پیروزی نیاز داشت و به نظر می‌رسید که این بازی نیز در نیمه اول کند و بدون گل به پایان برسد. با این حال، ولاهوویچ با تبدیل یک پنالتی به گل، طلسم گلزنی را شکست و سپس لحظاتی بعد با پاس تون کوپماینرز گل دوم را به ثمر رساند.

2087770

موتا درباره آمار گل نخوردن تیمش و همچنین عملکرد خوب در این فصل گفت: «این یک آمار جالب است، نشان می‌دهد که این تیمی مستحکم است و این عملکرد از مهاجمان شروع می‌شود که کمک می‌کنند. ما مدافعان قوی‌ای داریم، اما این یک تلاش تیمی است و ما به لطف تلاش همه بازیکنان که با هم کار کردند، کلین شیت کردیم.»

موتا سپس درباره ولاهوویچ گفت: «من او را به‌عنوان یک رهبر می‌بینم. او بسیار جنگنده است، در تمرینات و روز بازی تمام تلاشش را می‌کند. حتی اگر گل نزند من از عملکرد او بسیار خوشحال خواهم بود.»

دیدگاه‌ها