کد خبر : 2072984 | 07 مهر 1403 ساعت 22:33 | 6.4K بازدید | 11 دیدگاه

عبور از اشتباهات دفاعی و تهاجمی

وولوز 1 - 2 لیورپول: صدر به صلاح اشلوت!

لیورپول با برتری ۲-۱ مقابل ولورهمپون، با پانزده امتیاز به صدر جدول لیگ برتر رسید.

وولوز 1 - 2 لیورپول: صدر به صلاح اشلوت!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرين بازی از روز نخست هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، لیورپول با نتیجه ۲-۱ از سد میزبانش ولورهمپون گذشت تا با ۱۵ امتیاز بالاتر از منچسترسیتی و آرسنال صدرنشین شود.

ویدئو: 354430

قطعا نتیجه مساوی منچسترسیتی مقابل نیوکسل انگیزه شاگردان آرنه اشلوت برای این بازی را دوچندان کرد. نکته‌ای که از همان ابتدای بازی نیز مشخص بود، چرا که آن‌ها از بدو شروع بازی صاحب توپ و میدان شدند و دو سه موقعیت خوب گلزنی بدست آوردند. موقعیت‌هایی که با درخشش سم جانسون دروازه بان ولورهمپون از دست رفت.

سرانجام در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه نخست، ابراهیما کوناته توانست گل اول لیورپول را روی ارسال دیوگو ژوتا و با ضربه سر مهار نشدنی باز کند.

پایان نیمه اول

در نیمه دوم، میزبان برای جبران نتیجه کمی جلو کشید و این فرصت خوبی برای شاگردان اشلوت فراهم کرد تا با طراحی ضدحملات به گل بعدی برسند، اما چندان در طراحی این حملات موفق ظاهر نشدند.

ولورهمپون از بازی نسبتا دفاعی لیورپول نهایت بهره را برد و توانست در دقیقه ۵۶ توسط رایان ای نوری به گل مساوی دست یابد. جالب آنکه روی این گل نیز کونانه تاثیرگذار بود، چرا که با تعلل خود زمینه‌ساز توپ ربایی‌ای نوری شد و کلین‌شیت آلیسون بکر نیز از دست رفت.

تنها پنج دقیقه از این گل گذشت که با خطای نلسون سمدو روی ژوتا، محمد صلاح از روی نقطه پنالتی گل دوم قرمزها را به ثمر رساند. شاگردان اشلوت با طراحی ضد حملات سریع می‌توانستند کار میزبان را یکسره کنند، اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم بخصوص محمد صلاح در چند صحنه این شانس را از آنها گرفت و در نهایت بازی با همان نتیجه ۲-۱ به سود لیورپول به پایان رسید‌.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

ولورهمپون ۰-۱ لیورپول:

2087758
ارسال عالی مک الیستر از سمت راست زمین ولورهمپون با پای چپ، روی سر ابراهیما کوناته فرود آمد و این بازیکن با ضربه سر محکم خود توانست سم جانستون را در اخرین دقیقه نیمه اول مغلوب‌ کند و تیمش را پیش بیندازد‌.

ولورهمپون ۱-۱ لیورپول:

2087759
تعلل عجیب ابراهیما کوناته در محوطه جریمه لیورپول برای دفع توپ در دقیقه ۵۶، منجر به توپ گیری عالی مهاجم ولوز شد. در نهایت در شلوغی محوطه جریمه، رایان ایت نوری مدافع چپ ولورهمپون توانست در مقابل دروازه خالی ضربه نهایی را به توپ بزند و حساب کار را به تساوی بکشاند.

ولورهمپون ۱-۲ لیورپول:

2087761
تلاش دیوگو ژوتا برای گلزنی با ضربه سر در محوطه جریمه ولورهمپون، با خطای نلسون سمدو و برهم زدن تعادل مهاجم پرتغالی قرمزها همراه شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود لیورپول در دقیقه ۶۱ اعلام کند. محمد صلاح این ضربه را به سمت چپ جانستون زد و تبدیل به گل‌ برتری تیمش کرد.
2087762

دیدگاه‌ها