کد خبر : 2072975 | 07 مهر 1403 ساعت 22:06 | 27.9K بازدید | 35 دیدگاه

فرار سریع یحیی از شعار علیه سرمربی استقلال؛

گل‌محمدی وارد داستان جواد نکونام نشد!

هواداران فولاد خوزستان علیه سرمربی سابق خود شعار سر دادند.

گل‌محمدی وارد داستان جواد نکونام نشد!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران فولاد خوزستان به دست آورده و امروز هم در جریان دیدار مقابل ذوب‌آهن مدام از سوی سکوها تشویق می‌شد که پس از کسب پیروزی لحظه آخری، شدت آن افزایش پیدا کرد و واکنش این سرمربی را به دنبال داشت.

سرمربی فولاد خوزستان که در 6 مسابقه این فصل لیگ برتر 11 امتیاز کسب کرده و تیمش در رتبه پنجم جدول لیگ برتر ایستاده، پس از پایان بازی به شدت مورد حمایت تماشاگران اهوازی قرار گرفت و شعار «یحیی امپراطور» برای او سر می‌دادند که این سرمربی تصمیم گرفت به سمت هوادارانشان برود.

یحیی گل‌محمدی پس از پایان دیدار فولاد و ذوب‌آهن، به همراه اعضای تیم به سمت جایگاه روبه‌رو رفت و همراه با هواداران تشویق ایسلندی زد و از آنها قدردانی کرد.

اما پس از اینکه یحیی برای تشکر از هواداران حاضر در ضلع غربی ورزشگاه شهدای فولاد رفت و مورد تشویق قرار گرفت، به یکباره با شعارهایی که آن تماشاگران علیه جواد نکونام، سرمربی پیشین این تیم و حال حاضر استقلال سر دادند، مواجه شد.

گل‌محمدی که مشخص بود علاقه‌ای به این اتفاق ندارد، پس از شنیدن شعار علیه نکونام سریع از سمت ضلع غربی فاصله گرفت و به سمت رختکن تیمش رفت تا وارد حاشیه نشود.

دیدگاه‌ها