کد خبر : 2072974 | 07 مهر 1403 ساعت 21:58 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

جمله معروف مربی لیگ یکی در نشست خبری

موقعیت گل نمی‌دهیم و گل می‌خوریم!

سرمربی نیروی زمینی به شکل جالبی از عملکرد شاگردانش و نتایج این تیم دفاع کرد.

موقعیت گل نمی‌دهیم و گل می‌خوریم!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای هفته چهارم مسابقات لیگ یک بین تیم‌های نیروی زمینی و نفت و گاز گچساران برگزار شد که در نهایت با نتیجه یک بر صفر شاگردان داریوش یزدی به پایان رسید.

امیر ابهری، سرمربی نیروی زمینی که این تیم را قهرمان لیگ دو کرده و اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می‌کند، تا به اینجای یک تساوی بدون گل در همان هفته اول مقابل داماش گیلان داشته و پس از آن سه باخت متوالی با نتیجه مشابه یک بر صفر به ترتیب مقابل پارس جنوبی جم، پیکان و نفت و گاز گچساران را متحمل شده است.

نکته جالب جمله‌ای است که تقریبا در تمام کنفرانس‌های پایان بازی توسط این سرمربی مطرح می‌شود. او معمولا مدعی است که تیمش بهتر بازی کرده، ولی این حریف بوده که برنده مسابقه شده! به‌عنوان مثال ابهری در پایان بازی امروز مقابل نماینده گچساران گفت:
«متاسفانه در هر سه بازی اخیر شرایطی برایمان به وجود آمد که بدون موقعیت گل دادن به حریف گل می‌خوریم. شاید دلایلی مثل بی‌تجربگی و عدم تمرکز در این مسئله دخیل است.»

2087735

او حتی با نگاه خودش مدعی است تیمش مشکل گلزنی ندارد. این را می‌توان از ادامه صحبت‌های ابهری متوجه شد:
«همین امروز گل ما را آفساید گرفتند و داور قطعا اشتباه کرد. بازی قبل هم پنالتی ما را نگرفتند. حریفان ما هم که بیشتر از یک گل نزده‌اند و اگر اشتباهات داوری نبود ما هم آن یک گل‌ها را جواب داده بودیم.»

دیدگاه‌ها