کد خبر : 2072973 | 07 مهر 1403 ساعت 22:00 | 12.3K بازدید | 25 دیدگاه

گل‌محمدی: آرزو می‌کنم فولاد آرنا پراز تماشاگر شود

یحیی گل محمدی می‌گوید امسال تیم جوان و با انگیزه‌تری در اختیار دارند که با تلاش زیاد مزد زحمات‌شان را می‌گیرند.

گل‌محمدی: آرزو می‌کنم فولاد آرنا پراز تماشاگر شود

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی، سرمربی فولاد، در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب آهن، در جمع خبرنگاران گفت: درکل بازی زیبای و تماشاگرپسندی بود که از سوی هر دو تیم انجام شد. نیمه اول خیلی پرس خوب داشتیم و توپ گیری‌های خوبی از حریف داشتیم. می‌توانستیم در نیمه اول حداقل یکی دو گل به حریف بزنیم، ولی از موقعیت‌های به دست آمده خوب استفاده نکردیم. نیمه دوم سعی کردیم هجومی کار کنیم و دوباره حمله کنیم، ولی روی فشار حریف یا اشتباه خودمان دو سه موقعیت به حریف دادیم که ممکن بود تیم حریف به گل برسد و در ادامه شانس‌های خوبی برای زدن گل داشتند. سعی کردیم با تعویض فشار بیاوریم و بچه‌هایی که وارد زمین شدند خیلی عملکرد خوبی داشتند و توانستند بازی را به نفع تیم ما برگردانند.

ویدئو: 354431

او درباره هواداران فولاد گفت: این ۳ امتیاز را تبریک می‌گوییم و به هواداران تقدیم می‌کنیم. استقبال نسبتا خوبی بود، ولی آرزوی خودم این است که یک روزی برسد استادیوم پر از تماشاگر باشد و هیچ جا هیچ صندلی برای نشستن وجود نداشته باشد و این آرزوی من در فولاد است. می‌دانم شرایط سختی برای رفت و آمد است به دلیل دوری استادیوم، ولی واقعا دلگرمیم به حضور پرشورشان. برای امروز ازشان تشکر می‌کنیم، تشویق خیلی خوب و هماهنگی خوبی بود. باید خودمان را ریکاوری کنیم و آماده بشویم برای بازی‌های سخت تراکتورسازی.

گل محمدی درباره تغییر چشمگیر تیم فولاد با آمدن او توضیح داد: سعی کردیم بازیکنانی که جذب می‌کنیم بازیکنان دونده‌تر، باانگیزه‌تر و جوان‌تر باشند. تیم پارسال فولاد از لحاظ مهره و بازیکن تیم بدی نبود. فکر می‌کنم که دچار یک سری حاشیه و تغییرات زیاد شد که به تیم ضربه زد. امسال هم بچه‌های ما باانگیزه خیلی بالا کار و تمرین می‌کنند و زحمت می‌کشند و مزد تلاش‌شان را در زمین می‌گیرند. این تیم سال سختی را پشت سر گذاشته و با آن شرایطی که وجود داشت زحمت زیادی کشیده شد تا این تیم در لیگ برتر بماند و اتفاق خوبی بود.

دیدگاه‌ها