کد خبر : 2072960 | 07 مهر 1403 ساعت 21:23 | 20.2K بازدید | 13 دیدگاه

آرتتا پاسخ گواردیولا را داد: عاشقتم پپ!

میکل آرتتا به انتقادات پپ گواردیولا از او واکنش نشان داد.

آرتتا پاسخ گواردیولا را داد: عاشقتم پپ!

به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر رقابت منچسترسیتی و آرسنال برای قهرمانی لیگ برتر، پپ گواردیولا و میکل آرتتا، سرمربیان این دو تیم نیز، در روزهای گذشته جدال لفظی‌ای داشته‌اند که به نظر می‌رسد با مصاحبه امشب سرمربی آرسنال به پایان رسیده است.

پس از بازی هفته گذشته این دو تیم بود که آرتتا در واکنش به انتقادات از سبک دفاعی آرسنال در آن بازی گفت: «من پیش از این در سیتی حضور داشتم. چهار سال در این تیم بودم و همه اطلاعات لازم را دارم. پس می‌دانم چه خبر است. باورم کنید!»

این صحبت‌ها که با واکنش گسترده رسانه‌ها همراه بود، حواشی بسیاری ایجاد کرد. چرا که بسیاری از خبرنگاران معتقد بودند منظور آرتتا، تخلفات و اتهامات سیتی بوده است.

پپ در این مورد گفت: «آرتتا باید دفعه بعد خیلی واضح‌تر بگوید که منظورش دقیقا چیست. ما می‎‌دانیم که در طول آن چهار سال در اینجا چه اتفاقاتی رخ داده است. شاید او درباره ۱۱۵ اتهام وارد شده به سیتی اطلاعاتی دارد و چیزهایی می‌داند که من نمی‌دانم؟
با توجه به رابطه خوبی که بین ما هست، دفعه بعد او باید دقیقا بگوید که منظورش از حرفی که زد چه بوده است.»

2087705

و حالا پس از بازی امشب آرسنال در مقابل لسترسیتی، آرتتا به این ابهامات پاسخ و به حواشی پایان داد. او گفت: «من می‌توانم آن صحبت‌ها را خیلی واضح تکرار کنم، من پپ را تحسین می‌کنم، من پپ را دوست دارم، به خاطر هر کاری که برای من انجام داده بی‌نهایت به او احترام می‌گذارم. من او را دوست خودم می‌دانم.

وقتی می‌گویم چیزهایی در مورد آنها می‌دانم، یعنی می‌دانم چقدر سخت تمرین و تلاش می‌کنند. منظورم همین است. اگر کسی می‌خواهد به رابطه ما آسیب برساند، تقصیر من نیست. من حرف بدی نزده‌ام.»

دیدگاه‌ها