کد خبر : 2072959 | 08 مهر 1403 ساعت 05:16 | 13.3K بازدید | 5 دیدگاه

نظر جالب سرمربی رم درباره مدافع عربستانی!

ایوان یوریچ، سرمربی رم، معتقد است سعود عبدالحمید از دنیای متفاوتی به ایتالیا آمده و به زمان بیشتری برای سازگاری با فوتبال این کشور نیاز دارد‌.

نظر جالب سرمربی رم درباره مدافع عربستانی!

به گزارش "ورزش سه"، آاس رم بعد از توقف مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته نخست رقابت‌های لیگ اروپا، عصر فردا میزبان ونتزیا در هفته ششم رقابت‌های سری آ خواهد بود.

ایوان یوریچ سرمربی رم که در بازی مقابل بیلبائو برای نخستین بار از سعود عبدالحمید، مدافع عربستانی، به‌عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم استفاده کرد و عملکرد نه چندان خوبش شدیدا مورد انتقاد برخی هواداران رم قرار گرفت، در کنفرانس پیش از بازی مقابل ونتزیا توضیحاتی در خصوص این بازیکن داشت و گفت: "این بازیکن از دنیای کاملا متفاوتی نسبت به فوتبال ایتالیا به رم آمده و طبیعتا زمان می‌برد تا با شرایط اینجا سازگار شود.

در بازی با بیلبائو از او استفاده کردم تا کمی با شرایط فوتبال اروپا وقف پیدا کند. مطمئنا با گذشت زمان در ترکیب تیم جا می‌افتد و سعی می‌کنیم از او استفاده کنیم."

سرمربی کروات رم همچنین در خصوص وضعیت مصدومیت پائولو دیبالا متس هوملس اضافه کرد: "هوملس در تمرینات پیش فصل ما حضور نداشته و طبیعتا به زمان بیشتری برای آمادگی کامل نیاز دارد‌. در خصوص دیبالا، او مشکل خاصی ندارد و می‌تواند تیم را مقابل ونتزیا همراهی کند. جا دارد از انگیزه بالای بازیکنان مصدوم برای برگشتن دوباره به زمین بازی تشکر کنم."

دیدگاه‌ها