کد خبر : 2072955 | 07 مهر 1403 ساعت 20:50 | 4.2K بازدید | 5 دیدگاه

پالایش بندرعباس 0 - 1 سایپا

لیگ یک / یک گل و سه امتیاز، سوغات بندر

دیدار تیم‌های پالایس نفت بندرعباس و سایپا با نتیجه یک بر صفر به سود نارنجی‌پوشان به پایان رسید.

لیگ یک / یک گل و سه امتیاز، سوغات بندر

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پالایس نفت بندرعباس و سایپا با نتیجه یک بر صفر به سود نارنجی‌پوشان به پایان رسید و با تک گل دیرهنگام علیرضا ملکی سه امتیاز مسابقه را کسب کردند.

علیرضا ملکی در دقیقه 85 دروازه تیم فوتبال پالایس نفت بندرعباس را باز کرد تا شاگردان ابراهیم صادقی با سه امتیاز این مسابقه خانگی را پشت سربگذارند.

تیم پالایش نفت در این مسابقه رو به بازی مستقیم آورده بود و از نیمه زمین خودی توپ را به یک سوم دفاعی سایپا منتقل می‌کرد، اما عملکرد خوب دفاعی سایپا اجازه خلق موقعیت جدی به آنها نداد و در نهایت با تک گل ملکی به گل رسید.

2087716

سایپا هفته گذشته با وجود عملکرد خوبی که داشت در یک بازی خانگی مقابل مس سونگون شکست خورده بود و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشت و توانست آن را به دست آورد.

نارنجی‌پوشان با دو برد، یک تساوی و یک شکست نتایج سینوسی را کسب کردند و تیم فوتبال پالایش بعد از یک شکست و دو تساوی متوالی نتوانست در این مسابقه زمین را با امتیاز ترک کند و اولین شکست خانگی را تجربه کرد.

بعد از شکست تیم فوتبال پالایش در یک بازی خانگی و نتایج ضعیفی که این تیم در چهار هفته ابتدایی کسب کرده است، هواداران بندرعباسی شعارهایی را علیه عبدالله ویسی سردادند و به عملکرد او اعتراض کردند.

دیدگاه‌ها